صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۸:۲۷
  • سه‌شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱
  • Tuesday 16 August 2022
تاریخ انتشار: ۲۳:۲۳ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - 2020 April 09
کد خبر: ۴۰۰۲۶

ایران ایر در شرایط کرونا به کدام کشورها پرواز دارد؟

پروازهای خارجی بسیاری با توجه به شیوع ویروس کرونا لغو شده است و ایران ایر در هفته تنها دو پرواز به مقاصد لندن و پاریس انجام می‌دهد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ در پی شیوع ویروس کرونا در جهان، بسیاری از کشورها پروازهای خود را از کشورهای مختلف به حالت تعلیق درآورند و شرکت‌های هواپیمایی مختلف با حداقل ظرفیت خود در حال فعالیت هستند.

 

معصومه اصغرزاده مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: تنها دو پرواز لندن و پاریس در هفته از سوی این ایرلاین انجام می‌شود که البته همه تمهیدات و الزامات بهداشتی از اظهارنامه سلامت تا چک مسافران و قرنطینه آن‌ها در هنگام وارد شدن به این پروازها اندیشیده شده است.

 

وی اظهار کرد: پروازهای خارجی بسیاری با توجه به شیوع ویروس کرونا لغو شده است و ایران ایر در هفته تنها دو پرواز به مقاصد لندن و پاریس انجام می دهد.

 

وی افزود: پرواز لندن یکشنبه‌ها و پرواز پاریس جمعه‌ها انجام می‌شود. همه تمهیدات لازم نیز به صورت جدی اندشیده شده و اجرا می‌شود.

 

مدیرکل روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: ارائه اظهارنامه برای این پروازها از سوی مسافران ضروری است. ضمنا مسافران در هنگام پرواز چک شده و تا دو هفته قرنطینه می‌شوند.

 

منبع: همشهری

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: