صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۲:۲۰ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۹ - 2020 April 10
کد خبر: ۴۰۰۵۰
تعداد نظرات: ۲۱ نظر

ساعت پخش و تکرار سریال نون خ

ساعت پخش و تکرار سریال سریال نون خ به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه کنندگی مهدی فرجی مشخص شد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ سریال نون خ که قرار بود بعد از پایتخت 6 روی آنتن شبکه یک سیما برود اما بدقولی هایی در پخش سریال بوجود آمد که همین امر باعث شد که تهیه کننده این سریال مهدی فرجی از مردم و مخاطبان این سریال عذرخواهی کند و ساعت پخش و تکرار سریال نون خ را نیز اعلام کند.  و البته لازم به ذکر است با هدف تلاش برای ثبت جهانی اورامانات فیلمبرداری فصل دوم «نون خ» در این منطقه انجام شده است.

 

 

 

 

ساعت پخش و تکرار سریال نون خ

قسمت اول فصل دوم سریال «نون، خ» امشب جمعه ۲۲ فروردین ساعت ۲۲:۱۵ به صورت قطعی روی آنتن خواهد رفت. 

 

همچنین بازپخش و تکرار سریال نیز در سه نوبت بین ساعت ۲ تا ۲:۳۰ بامداد / بین ساعت ۱۰ تا ۱۰:۳۰ صبح / بین ساعت ۱۴۳۰: تا ۱۵ ظهر می‌باشد. همچنین این سریال نیز از شبکه تماشا در ساعت ۲۴ هر شب نیز پخش میگردد.

 

 

بازیگران اصلی سریال نون خ

در این سریال بازیگرانی همچون سعید آقاخانی، حمیدرضا آذرنگ، شقایق دهقان، میرطاهر مظلومی و مجید یاسر سیروس میمنت، صبا ایزدپناه و هدیه بازوند حضور دارند.



میرطاهر مظلومی بازیگر دیگری است که در این فصل به "نون‌خ" اضافه شده و نقش دایی شفیع و برادر زن "نورالدین خانزاده" را بازی می‌کند. او همچون دیگر بازیگران این سریال تلویزیونی از لوکیشن‌های غیرآپارتمانی و بومی استقبال کرده است. نقش شقایق دهقان مشخص نشده، اما تصویری که از او منتشر شده است نشان می‌دهد که دوربین "نون‌خ" به زلزله کرمانشاه هم توجهی کرده است و "شقایق دهقان" نقش امدادگر را بازی می‌کند.

 

 

سایر عوامل سریال نون خ

مهدی فرجی: تهیه کننده، سعید آقاخانی: کارگردان، مدیر تولید: منصور غضنفری، مجری طرح: علی کریمی، نویسنده: امیر وفایی، دستیار اول کارگردان: مصطفی تنابنده، مدیر برنامه ریزی: ساناز بصیر، مدیر تصویربرداری: سجاد حیدری، تصویربردار: محمد مجلل، صدابردار: امیر عاشق، منشی صحنه: سارا عبداللهی، طراح صحنه: حسین عالی نژاد، طراح لباس: پگاه ترکی، طراح گریم: بابک اسکندری، مدیر روابط عمومی: علی زادمهر، عکاس: پیمان گرزم، تدوینگر: امیر شیبان خاقانی، مدیر تدارکات: بهرام دانایی زاده، جانشین تولید: افشین رئوفی، آهنگساز:صادق آزمند.

 

فصل دوم نون خ. در اوامانات می‌گذرد


بعد از اتمام فصل اول این سریال و استقبال از آن استاندار کرمانشاه در نشست امضای تفاهم نامه همکاری تولید فصل دوم مجموعه تلویزیونی «نون. خ» گفت: ما در دولت در تلاشیم تا اورامانات را ثبت جهانی کنیم و فیلمبرداری فصل دوم «نون خ» در این منطقه می‌تواند موجب تسریع در این مهم شود.

 

مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری تولید فصل دوم مجموعه تلویزیونی نون. خ. دوشنبه (۲۰ آبان) با حضور مدیر شبکه یک، استاندار کرمانشاه و برخی مدیران سیما برگزار شد.

 

مجید زین‌العابدین گفت: «ما در نوروز ۹۸ خیلی خوب توانستیم رسوم و آداب مردم خونگرم کرد را در سریال «نون. خ» به تصویر بکشیم.

 

شاید در برنامه‌های مختلف تلویزیون تصاویر خوبی از مردم کردنشین نمایش داده شده باشد، اما هیچ برنامه‌ای مانند سریال «نون. خ» نتوانست به خوبی هویت هموطنان کرد را بازنمایی کند.

 

امیدواریم فصل دوم از لحاظ کیفی و محتوایی جذاب‌تر باشد.

 

 

حواشی در پخش سریال نون خ

با پایان سریال پایتخت قرار بود پخش فصل دوم سریال نون خ.  از بیستم فروردین و همزمان با شب نیمه شعبان پخش شود و تا ۵ اردیبهشت هر شب حوالی ساعت ۲۲:۱۵ ادامه داشته باشد. اما دقایقی پیش از آغاز پخش این سریال، روابط عمومی معاونت سیما اعلام کرد، "شبکه یک سیما به مناسبت نیمه شعبان فیلم سینمایی "زندانی‌ها" را به جای "نون خ" پخش می‌کند."

 

 

واکنش سعید آقاخانی به پخش نشدن نون خ

سعید آقاخانی - کارگردان و بازیگر سریال "نون خ" - درباره علت پخش نشدن اولین قسمت از فصل جدید این مجموعه، ضمن عذرخواهی از مردم در صفحه شخصی خود در اینستاگرام این چنین توضیح داد:

 

"ضمن عذرخواهی از مردم عزیزی که امشب منتظر دیدن نون خ بودند، اعلام می‌کنم مشکلاتی برای پخش این سریال وجود داشت، که البته فنی و مربوط به ما نبوده‌است. ولی به هر حال قول دادند مشکلات فردا مرتفع و کار پخش شود."

 

در روزهای گذشته به تناوب درخصوص حواشی احتمالی از جنس "پایتخت ۶" به رییس سازمان صداوسیما هشدارهایی داده شده بود. حال باید دید آیا پخش نشدن "نون خ" بر اساس آنچه سعید آقاخانی عنوان کرده، صرفا یک مشکل فنی است و این سریال شامگاه پنجشنبه (۲۱ فروردین ماه) به پخش می‌رسد یا مانند پشت صحنه سریال "پایتخت ۶" ، در حد وعده‌ای می‌ماند که تاکنون محقق نشده است.

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
خیلیییییییییی خوب عااااااااااااااااااالی
فرشید
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
سلام واقعا سعبد آقاخانی واقعااااااااااااا دمت گرم از بس خندیدم دیگه مردم واقعا کارت عالیه خیلی ممنوم طنز ها عالی واقعا داره
فرشید
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
سلام واقعا سعبد آقاخانی واقعااااااااااااا دمت گرم از بس خندیدم دیگه مردم واقعا کارت عالیه خیلی ممنوم طنز ها عالی واقعا داره
زی زی
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
خیلی جالبه فیلمش من دوست دارم
خخخ
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
ماشاءالله باشالالا برا آقای آقا خانی
امیرعباس
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
دمشون گرم واقعاً،گل کاشتن
ناشناس
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
۰
ناشناس
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
درود بر شرف نون خ ...... عالی بودددد
امیر
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
عالی
کرمی
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۴
سلام واقعا خیلی عالیه درود بر اقای اقاخانی و دیگر زحمت کشان ، امیدوارم اینجور سریالها تداوم داشته باشه بعد از مدت ها شبها میتونیم کمی شاد باشیم در عین حال مشکلات مردم و ضعف مسئولان را در غالب طنز بیان کرده مجددا سپاس گزارم
نقیب
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۲
یکی از بهترین سریال های پخش شده نون خ هست خیلی خیلی عالیه احست بهترین لهجه و شیرین ترین لهجه رو به گوش مردم رساندند
عارف اسد
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۰
سلام،خسته نباشید،واقعا سریال عالیی شده،من سری1 رو ندیدم اگه اون سری قبلی هم مثل این باشه میرم نگاه میکنم،واقعا کردها ادمای خیلی جالبی هستند،ای کاش بعضی از جملات پرتکرار(مثل سلام خوبی،چخبر،کجا بودی،جملات محاوره ای) رو کردی صحبت میکردن و زیرنویس فارسی میکردند که یاد بگیریم،واقعا مردم ساده زیستی هستند،بهشت حلالشون
رضا بابا
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
ممنون آقا سعید. فدایی داری. دمت گرم. نایب الزیاره شما هستم در جوار امام رضا ع
یه ایرانی
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۷
به نظر من سریال خوبیه حال هوای ادم وتوی این روزها کرونایی عوض می کنه دستشون دردنکنه من خودم کردهستم ولذت بردم
لعنت خدا بر از بی خبران و کسانی که اکاذیب را منتشر کردند
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۴
باید بمیرند از خدا بی خبران. انشاالله روزی خواهند فهمید
که سخت در اشتباه هستند. خداوند جواب میدهد خیلی زود
انشاالله
افسانه
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
بهترین فیلمه
ناشناس 2
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
تا باشه از این سریالها که به فرهنگ بومیهای یک منطقه می پردازد واقعا دلمان گرفت از این همه سریالهای اپارتمانی پر از دعوا و مسخره بازیها بر سر هیچ و پوچ! واقعا دلمان باز شد با این سریال!
مهیار
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
فیلم های سعی آقاخانی تا حالا که عالی بوده و امیدوارم مثل ستیر قسمت های قبلی ن خ باز هم پر محتوا و پر از موقعیت های شگفت انگیز جدید باشه نه مثل سریال پایتخت که ...بجای خلق اقر بهتر ارزش هنری ماندار فیلم رو با فیلم نامه ضعیف و موقعیت های کوچه خیابونی از بین برد
ناشناس
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
اگه قراره مثل پایتخت ۶ ارزش هنری فیلم نخ قبلی روخراب کنه همون بهتر پخش نشه .چون من واقعاسریال ن خ و پایتخت رو دوست داشتم حتی همه اعضای خانواده و دوستام
ولی بعد از پخش سریال پایتخت ۶ واقعا حال به هم زن بود دیگه کسی این فیلم رو دنبال نمی کرد یه مشت شخصیت مسخره ازشون ساخته بودند که آدم باهاشون همزاد پنداری نمی کرد ضمن اینکه تو فیلم هویت و فرهنگ مردم شمال رو زیر سوال لرده بود
لذا خواهشمندم به هویت و فرهنگ غنی مردم کرد و لر و ...احترام بذارید
ناشناس
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
درودبرشرف سعیداقانی عزیز وگرامی که دراین روزهای کرونایی لبخند برلبان مردم جاری نمود
ناشناس
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
درودبرشرف سعیداقانی عزیز وگرامی که دراین روزهای کرونایی لبخند برلبان مردم جاری نمود