صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۰۸:۳۱ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - 2020 April 14
کد خبر: ۴۰۳۹۹

عکس پروفایل دردسرساز شد

رئیس پلیس فتا استان ایلام از شناسایی و دستگیری عاملان انتشار تصاویر یکی از شهروندان در شبکه‌های اجتماعی خبر داد.

به گزارش راهبرد معاصر، سرهنگ علی جمالی رئیس پلیس فتا ایلام در خصوص این خبر اظهار داشت: با مراجعه خانم جوانی به این پلیس و ادعای اینکه تصاویر خصوصی وی در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر شده است، رسیدگی به این موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 

وی افزود: با انجام اقدامات فنی و تخصصی کارشناسان این پلیس، گرداننده صفحه اینستاگرامی مورد شناسایی قرار گرفت و پس از مستندسازی‌های لازم با هماهنگی مراجع محترم قضایی متهم دستگیر شد.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه متهم در بازجویی صورت گرفته به جرم ارتکابی خود اعتراف کرد، عنوان داشت: متهم علت و انگیزه خود را افزایش تعداد دنبال کنندگان در فضای مجازی و تبلیغات عنوان کرد.

 

رئیس پلیس فتا استان ایلام ضمن اشاره به اینکه متهم جهت سیر مراحل قانوانی تحویل مراجع قضایی داده شد، به کاربران توصیه کرد: از قرار دادن تصاویر شخصی و خصوصی خود در پروفایل حساب‌های کاربری خود در شبکه‌های اجتماعی خودداری کنند تا مانع مزاحمت‌ها و به وجود آمدن مشکلات بعدی شود.

 

سرهنگ جمالی ضمن تشکر از همکاری خوب مردم در ارسال گزارشات مردمی، گفت: از عموم مردم درخواست داریم در صورت مشاهده هرگونه جرایم رایانه‌ای موضوع را سریعاً از طریق وب سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir به همکاران ما اطلاع دهند.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: