صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۲:۳۴ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - 2020 April 18
کد خبر: ۴۰۷۷۴

محدودیت تردد بین استانی لغو شد؟

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور در خصوص ادامه یا پایان محدودیت تردد بین استانی توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش راهبرد معاصر، سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: تا این لحظه مصوبه‌ای مبنی بر لغو ممنوعیت تردد بین استانی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا به پلیس اعلام نشده است و براساس مصوبه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، فقط ورود افراد بومی و ساکن هر استان طبق کارت ملی، پلاک و بیمه نامه خودرو به آن استان مجاز هستند. 

 

وی ادامه داد: نیروهای پلیس همچنان در مبادی ورودی استان‌ها تا زمان صدور ابلاغیه جدید از ستاد ملی مقابله با کرونا حضور دارند و ترددهای بین استانی را کنترل می‌کنند. 

 

وی ادامه داد: از ابتدای شروع طرح فاصله‌گذاری تا شب گذشته نیز با ۴۷۲۸۹ وسیله نقلیه برخورد قانونی صورت گرفته و اعمال قانون شده‌اند. همچنین ۶۶۰۰ وسیله نقلیه نیز به پارکینگ منتقل شده‌اند. 

 

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا تصریح کرد: چندین برابر این خودروهایی که با آنها برخورد قانونی صورت گرفته است، خودروهایی بوده‌اند که با تذکر و راهنمایی پلیس برگشت داده شده‌اند. نیروهای ما در این مدت در مبادی ورودی با مشکلات بسیاری مواجه بوده‌اند، برخی از مردم بدون رعایت کردن طرح فاصله‌گذاری اجتماعی برای ورود به استان مقصد اصرار می‌کنند و پلیس با تذکر و راهنمایی مانع ورود آنها شده و برگشت داده می‌شوند.

 

منبع: همشهری

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: