صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۷:۰۰ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - 2020 April 19
کد خبر: ۴۰۸۳۶

بررسی پرونده های فوتبال ایران در فیفا

جلسه بررسی وضعیت پرونده‌های انضباطی با حضور نمایندگان پنج تیم فوتبال برگزار شد.

به گزارش راهبرد معاصر، جلسه بررسی وضعیت پرونده های انضباطی باشگاه های تراکتور تبریز، ماشین سازی، نود ارومیه، ملوان بندرانزلی و گل گهر سیرجان ظهر امروز یکشنبه با حضور مهدی محمدنبی، دبیرکل فداسیون، محمود شیعی، عضو هیات رئیسه، مسئولین ذیربط در فدراسیون و مدیران عامل باشگاههای فوق برگزار شد.

 

جمشید نورشرق، رئیس کمیته وضعیت بازیکنان درباره این نشست عنوان کرد: این جلسه در پی شرایط بررسی های مالی باشگاهها و بدهی های داخلی و خارجی با تدبیر دبیرکل فدراسیون امروز انجام شد. باشگاههای حاضر در این نشست نظرات و پیشنهادات را در جهت تکلیف و حل و فصل مالی ارائه کردند. همچنین از طرف فدراسیون فوتبال نیز مطالب و پیشنهاداتی که منجر به کاهش این تعهدات در خصوص سیر نزولی بدهی های مالی نزد فیفا می شود، نیز ارائه گردید.

 

وی در ادامه بیان کرد: مقرر شد متعاقب این جلسه با هم اندیشی بین باشگاهها و فدراسیون راهکارهای اجرایی درباره قرارداد تیپ که با نظر فدراسیون فوتبال در آینده ای نزدیک با لحاظ چارچوب استاندارد حرفه ای و همچنین با رعایت حقوق بین المللی تهیه خواهد شد، به اجرا دربیاید. بدون تردید این راهکارها بر مبنای سیاست گذاری و تعامل فی مابین خواهد بود.

 

رئیس کمیته وضعیت بازیکنان در پایان در خصوص بکارگیری مربیان و بازیکنان خارجی در باشگاه ها اظهار داشت: حاضرین نظرات خود درخصوص جذب بازیکن و مربی خارجی در باشگاهها مطرح کردند و به عنوان یک اولویت مقرر شد باشگاههایی که درصد جذب بازیکن خارجی هستند، قبل از شروع فصل آتی و در زمان نقل انتقالات می بایست در چارچوب استانداردهای مجوز صدور لیگ حرفه ای و کنفدراسیون فوتبال آسیا اقدام کنند.

 

منبع: مهر

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: