صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۲:۰۵ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020 April 20
کد خبر: ۴۰۸۸۹
تعداد نظرات: ۲ نظر

جنجال روبوسی گوهر خیراندیش با محسن تنابنده + فیلم

ویدیوی روبوسی از راه دور گوهر خیر اندیش با محسن تنابنده را در زیر مشاهده می‌کنید.

به گزارش راهبرد معاصر، گوهر خیر اندیش در مراسمی بعد از تحویل جایزه محسن تنابنده به شوخی گفت من روی ایشون را از دور می‌بوسم، چون خاطره‌ی خوبی ندارم و بهم تذکر دادن.


ویدیوی روبوسی از راه دور گوهر خیر اندیش با محسن تنابنده را در زیر مشاهده می‌کنید:

 

 

 

 

 

 

بیوگرافی گوهر خیراندیش

گوهر خیراندیش در اول شهریور ماه سال ۱۳۳۳ در شیراز متولد شد. او دارای مدرک کارشناسی بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکده هنر‌های زیبا میباشد.

 

گوهر خیراندیش فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۴۹ و در دوران دبیرستان با گروه تئاتر در شیراز آغاز کرد. در همین سال بود که با جمشید اسماعیل خانی آشنا شد که این آشنایی منجر به ازدواج این دو گشت.

 

 

گوهر خیراندیش با همسرش در شیراز به فعالیت تئاتر می‌پرداختند و همچنین کارمند اداره فرهنگ و هنر شیراز بود. او در سال ۱۳۵۷ در دانشگاه تهران قبول شده و به همراه همسر و فرزندانش به تهران می‌آید. در تهران در کنار درس خواندن به فعالیت تئاتر می‌پردازد و همچنین کارشناس امور هنری ارشاد استان تهران می‌شود.

 

خیراندیش سپس بازی را در سینما، تئاتر و تلویزیون ادامه می‌دهد. او با فیلم روز‌های انتظار فعالیتش را در سینما آغاز کرد و با فیلم بانو خوش درخشید. گوهر خیراندیش همیشه در نقش‌های متفاوت ظاهر شده است. وی همچنین چندین سال در برنامه صدای عبرت شبکه سراسری رادیو به فعالیت مشغول است.

 

او یکی از اساتید ثابت کانون سینماگران جوان است و همچنین سابقه برگزاری کارگاه آموزشی در چند دانشگاه معتبر آمریکا را دارد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سیده زهرا حسن زاده
۰۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
یتن فوق دیدم در بره در رو ما دو خر به هر داغ
سیده زهرا حسن زاده
۰۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
یتن فوق دیدم در بره در رو ما دو خر به هر داغ