صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۵:۰۱ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020 April 20
کد خبر: ۴۰۹۰۲
تعداد نظرات: ۴ نظر

نحوه ثبت نام وام قرض الحسنه بازنشستگان کشوری

بنا به اعلام قبلی متقاضیان وام ضروری بازنشستگان کشوری از امرو دوشنبه ۱ اردیبهشت ۹۹ می‌توانند ثبت نام کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه ثبت نام وام قرض الحسنه بازنشستگان کشوری با راهبرد معاصر همراه باشید.

به گزارش راهبرد معاصر، امروز دوشنبه ۱ اردیبهشت ۹۹ ثبت نام مرحله دوم وام بازنشستگی آغاز شد و لازم به ذکر است که مبلغ این وام که  وام ضروری بازنشستگان گفته می‌شود ۷ میلیون تومان است در ادامه نحوه ثبت نام وام قرض الحسنه بازنشستگان کشوری را با هم می‌خوانیم.

 

نحوه ثبت نام وام قرض الحسنه بازنشستگان کشوری

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با اعلام آغاز ثبت نام اینترنتی وام ضروری بازنشستگان کشوری از اول اردیبهشت ماه، از تعویق در کسر اقساط ماه‌های فروردین و اردیبهشت وام ضروری ۷ میلیون تومانی و سهام بیمه ملت بازنشستگان این صندوق خبر داد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، دکتر اکبر افتخاری با اعلام این خبر گفت: با هماهنگی‌های انجام شده و موافقت بانک صادرات کسر اقساط تسهیلات قرض الحسنه ۷ میلیون تومانی بازنشستگان کشوری در ماه‌های فروردین و اردیبهشت به تعویق افتاده و از حقوق بازنشستگان کسر نخواهد شد.

 

افتخاری همچنین گفت: علاوه بر این، مقرر شد اقساط وام ماه‌های فروردین و اردیبهشت برای آن دسته از بازنشستگانی که سهام بیمه ملت را خریداری کرده اند نیز به تعویق بیفتد و این اقساط از حقوق این عزیزان کسر نشود.



وی با اشاره به اینکه این موضوع شامل اقساط وام ازدواج فرزندان بازنشستگان نیز می‌شود، گفت: این تصمیم در چارچوب حمایت از بازنشستگان عزیز در شرایط موجود و با همکاری صندوق بازنشستگی و نظام بانکی کشور اتخاذ شده است.

 

افتخاری با اشاره به صدور احکام سال ۹۹ بازنشستگان کشوری و پرداخت حقوق فروردین ماه همراه با افزایش‌های ناشی از ۱۵ درصد و همسان سازی گفت: تلاش شبانه روزی همکاران ما در بخش‌های مختلف صندوق برای سرعت بخشیدن به صدور احکام سال ۹۹ و پرداخت حقوق فروردین ماه براساس احکام جدید که برای نخستین بار صورت گرفت، جای قدردانی دارد.

 

 

ثبت نام اینترنتی وام قرض الحسنه بازنشستگان کشوری از امروز اول اردیبهشت

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در ادامه از آغاز ثبت نام مرحله دوم وام ضروری ۷ میلیون تومانی از اول اردیبهشت ماه ۹۹ خبر داد و گفت: این وام همانند مرحله نخست، به مبلغ ۷ میلیون تومان، با اقساط ۳۶ ماهه و با کارمزد ۴ درصد است.

 

افتخاری اظهار داشت: بازنشستگان و وظیفه بگیران صندوق بازنشستگی کشوری می‌توانند از روز دوشنبه اول اردیبهشت ماه تا اول خرداد ماه به مدت یک ماه با مراجعه به سایت صندوق بازنشستگی به نشانی cspf.ir به صورت اینترنتی ثبت نام کنند. شرایط دریافت وام ضروری بازنشستگان در صفحه ثبت نام سایت درج خواهد شد.

 

وی تصریح کرد: پس از اتمام مهلت یک ماهه ثبت نام، سوابق متقاضیان از جمله مجموع وام‌های دریافتی، بهره مندی از سایر تسهیلات، میزان حقوق و ... بررسی شده و با اولویت بندی و براساس میزان اعتبار تخصیصی از سوی بانک صادرات، «واجدین شرایط» تعیین و اسامی آن‌ها از طریق سایت صندوق اعلام خواهد شد.

 

افتخاری افزود: پرداخت مرحله دوم وام ضروری ۷ میلیون تومانی به حساب واجدین شرایط براساس نوبت بندی و با توجه به سقف تعیین شده توسط بانک عامل به صورت ماهانه انجام می‌شود.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
حسن گچی ملا بازنشسته
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
سلام ریس محترم اموزش وپرورش گشور اقای حاج میرزایی عرض عدب مشگلات زندگیم را به عرض میرسانم اقای وزیر این جانب حسن گچی ملا سی سال خدمت سادقانه باوجدان کاری خود که قبول گردم برای سرایداری وخدمتگذاری درست کارم انجام دادم اقای ریس من دارای هفت دختر ودختر برگم مریض موضمن غیاب روان بااین مشگلات هفت دختر خیلی سخت است برای من که خانه ای از خود ندارم و برادر شهید علی گچی ملا و خودم هم ور کردستان سال ۶۲ در مرزه عراق با کومله دموکرات وعراق جان برکف خدمت گردم از ناحیه شگن ترکش خوردم نه خودم نه برادر شهیدم یک ریال از خدمات بنیاد شهید مربوطه خوزستان شهرستان دزفول استفاد نگردیم بحق قران کریم از ریس محترم اموزش پرورش گشور عزیز ایران میخواهم برای ابرو فرزندانم یک خانه برای اسایشه زنگی بچهایم داشته باشم اقای وزیر اگر این کار خیر را دستور فرماید بزرگترین کاری است که دل یک خانواد هفت دختر با یک مریض عصاب روان همسرم چنان از زندگی خسته شد ازاینکه نه خانه ای نداریم سال نود هشت بازنشسته شدم در منزل سرایداری مدرسه هستم نیاز به دستور آن وزیر محترم گشورم که پایه علم خیر انیسی فرهنک آموختن گشور است مرا یاری کنید یه ولله خود و فرزندانم را از سختی زندگی میکشم نیاز به کمک یاری خوبان خیراندیش هستم ازسال به دفتر ریس محترم وزیر اموزش وپرورش گشور ازسال شود انشالله این بحق خون شهدا ازین فکر سخت مرا یاری کنید شماره تلفن ۰۹۱۶۹۳۸۹۹۴۲ حسن گچی ملا
دفتر وزیر محترم اموزش وپرورش گشور اقای حاج میرزای وزیر محترم
هوشنگ مخاطبی یزدی
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
ملت راسرکار نگذارید
بازنشسته
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
سلام اقایان من گدانیستم بازنشسته ای هستم با شصت سال سن ودر مدت یازده ستل کار ازاد میکردم ک بعلت بدهی ان سود اصل پول پرداختم قریب به چهادرسال برای چهل میلیون زندانی شدم واتفاقات زیادی برای من وخانواده رقم خورد مالم پول خونه ام وسایل سرقت شد خانواده ام رفتند. با کمک ستاد دیه بهم وام دادند تا ازادشدم ولی اداره خودم منو سرکار میگذاشتن وام حق منه تا.وامی نگرفتم حبیب بن مظاهر از پول منه ندادند.
ناشناس
۰۶:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
با عرض سلام وصبح بخیر.من یک بازنشسته هستم حقوقم واقعا کفاف زندگی ام را نمیدهد وتوان وام گرفتن ندارم وهفت سر ایال دارم وروز به روز که هیگذرد عرصه بر ما تنگتر میشود تو را بخدا به فکر ما باشید خودتان را جای ما بگذارید ما باید چه کنیم چه گناهی کرده ایم که این بلا به سر ما امده؟ فقط وفقط حقوقمان را واقعا درست کنید وام را که اخرش باید بپرداری.