صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۰۱:۴۵ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - 2020 May 29
کد خبر: ۴۰۹۷۳

تعداد ثبت نام کنندگان ایران خودرو و سایپا امروز

تعداد ثبت نام کنندگان پیش فروش ایران خودرو و سایپا چندین برابر ظرفیت است و درصدی کمی از آنها برگزیده خواهند شد.

به گزارش راهبرد معاصر، زمان زیادی تا پایان مهلت ثبت نام فروش ایران خودرو و سایپا نمانده در نیمه خرداد با قرعه کشی تکلیف 25 هزار خودروی پیش فروش شده (15 هزار خودرو ایران خودرو و 10 هزار خودرو سایپا) مشخص می شود. اختلاف قیمت کارخانه با بازار و انتظار تورمی شکل گرفته در بازار باعث شده تعداد زیادی برای ثبت نام خودرو اقدام کنند و انتظار می رود چندین برابر ظرفیت موجود متقاضی ثبت نام وجود داشته باشد.

 

تعداد ثبت نام کنندگان ایران خودرو و سایپا چقدر است؟

به گفته افراد مطلع تعداد ثبت نام کننده گان خودرو در طرح فروش فوق العاده ایران خودرو و سایپا تا امروز بالغ بر 600 هزار نفرد بوده است که 25 برابر ظرفیت است و اگر شرایط همه افراد تایید شود یعنی تنها 4 درصد ثبت نام کنندگان امکان دریافت خودرو در قرعه کشی را خواهند یافت که انتظار می رود با افرایش میزان ثبت نام کنندگان در روزهای پایانی درصد شانس انتخاب شدن در قرعه کشی کمتر نیز خواهد شد.

 

طبق گفته معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو تا دو روز قبل 400 هزار نفر در سامانه امتا برای سایت ایران خودرو ثبت نام کرده بودند.

 

 

چرا تعداد ثبت نام کنندگان خودرو اینقدر بالاست؟

تعداد ثبت نام کنندگان در پیش فروش ایران خودرو و سایپا بسیار بیشتر از آن است که انتظار می رفت با شرایط موجود باشد. دلیل آن هم ثبت نام متعدد افراد با کد ملی دیگران است.


در وهله اول افراد تا می توانند با کد ملی اطرافیانشان در حال ثبت نام خودرو هستند و در وهله بعدی دلالان هم وارد کار شده اند و به ازای مبلغی که تا 10 میلیون تومان قید شده امتیاز و کد ملی فرد را در صورت برنده شدن در قرعه کشی می خرند.


گویا قوانین پاسخگوی شرایط موجود نیست و همچنان عمده نیازها غیرمصرفی و سوداگرانه هستند.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: