صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۰:۵۰ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020 April 25
کد خبر: ۴۱۲۹۶

ساعت پخش و تکرار سریال سرباز + تیزر

سریال مناسبتی شبکه سه سیما برای ماه مبارک رمضان مجموعه تلویزیونی سرباز است که در ادامه ساعت پخش و تکرار سریال سرباز را میخوانید.

به گزارش راهبرد معاصر، سریال سرباز که از شبکه سه سیما در شب های ماه مبارک رمضان پخش می شود جایگزین سریال «می جان» است که به دلیل ویروس کرونا تصویربرداری آن متوقف شده و به پخش نرسید. در ادامه ساعت پخش و تکرار سریال سرباز را میخوانید.

 

 

«سرباز» حکایت سرباز وظیفه‌ای به نام یحیی، همسرش یلدا و رفقای هم خدمتی اش است و در خلاصه داستان آن آمده: در وفای عشق تو مشهور خوبانم چو شمع، شب نشین کوی سربازان و رندانم چو شمع…

 

 

این سریال به کارگردانی هادی مقدم دوست و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی ساخته شده است.

 

 

بازیگران سریال سرباز

آرش مجیدی، الیکا عبدالرزاقی، پدرام شریفی، رویا تیموریان، نیما شعبان نژاد، سیاوش خیرابی، علی عامل هاشمی، جمال اجلالی، اسماعیل محرابی، گلوریا هاردی، افسانه کمالی، جواد خواجوی، فرحناز منافی ظاهر، کاوه آهنگر، مهتاب ثروتی، محبوبه صادقی، دریا بخشنده، مهدی مستبصری و … در این سریال به ایفای نقش پرداختند.

 

 

زمان پخش و تکرار سریال سرباز از شبکه سه

مجموعه تلویزیونی «سرباز» با آغاز ماه مبارک رمضان هر شب ساعت 20:45 از شبکه سه سیما پخش می‌شود و تکرار سریال هم در ساعات 1:30 بامداد، 10:00 صبح و 14:30 بعد از ظهر روز بعد می باشد.

 

 

این سریال دارای ۵۰ قسمت ۴۵ دقیقه ای می باشد و پخش آن تا بعد از ماه رمضان نیز ادامه خواهد داشت.

برچسب ها
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: