صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۰:۰۱
  • دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
  • Monday 13 May 2024
تاریخ انتشار: ۲۱:۲۳ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020 April 25
کد خبر: ۴۱۲۹۷
تعداد نظرات: ۹ نظر

ساعت پخش و تکرار سریال بچه مهندس 3 + تیزر

سازندگان سریال به مناسبت ماه مبارک رمضان فصل سوم این سریال را تهیه کردند و در این خبر ساعت پخش و تکرار سریال بچه مهندس 3 را میخوانید.

به گزارش راهبرد معاصر، سریال بچه مهندس که فصل اول این سریال در رمضان 97 پخش گردید و فصل دوم آن سال 98 پخش شد، شبکه دو سیما به مناسبت ماه رمضان سال 99 فصل سوم را پخش می کند.

 

 

کارگردانی این سریال را علی غفار زاده انجام داده است و این سریال دارای ۴۰ قسمت می باشد.در فصل سوم این سریال ادامه زندگی جواد را می‌بینیم که بحث رفتن به دانشگاه و اتفاقاتی است که در جامعه برایش پیش می‌آید.

 

ساعت پخش سریال بچه مهندس ۳

این سریال از روز شنبه ششم اردیبهشت ماه 99 هر شب ساعت 21:30 از شبکه دو سیما پخش می شود . این سریال در تمامی روزهای هفته از شنبه تا جمعه پخش میگردد.ی شود.

 

 

همچنین بازپخش و تکرار این سریال نیز در ساعت های ۲ بامداد / ۱۲ ظهر / ۱۶ عصر نیز پخش میگردد.

 

 

بازیگران سریال بچه مهندس ۳

بازیگرانی که در فصل سوم به این سریال پیوستند فرهاد قائمیان ، ثریا قاسمی ، کامران تفتی و اتابک نادری و روزبه حصاری هستند .

 

 

پرویز پورحسینی ، بهاره رهنما ، اندیشه فولادوند، بهناز جعفری ، افشین نخعی ، سلمان فرخنده ، سیاوش چراغی پور ، فرزین محدث ، سوگل طهماسبی ، عباس جمشیدی فر، حمید شریف زاده از بازیگرانی هستند که هم در فاز یک و هم در فاز دو حضور داشتند. پیش از این سیما تیرانداز، علی اوسیوند ، نسرین نکیسا، مهران نائل ، صحرا اسدااللهی ، فرج الله گلسفیدی و سیامک اشعریون هم به این سریال اضافه شده بودند و مانی رحمانی نقش نوجوانی جواد را بازی می‌کرد.

 

 

خلاصه داستان سریال بچه مهندس ۳

حسن وارسته نویسنده سریال با اشاره به نگارش فصل سوم سریال «بچه مهندس» بیان داشت: این سریال پیرامون جوانی جواد و ماجراهایی است که در دانشگاه برای او اتفاق می‌افتد. در این فصل نیز می‌خواهیم همانطور که در فصل ۲ نشان دادیم روی خط قرمزها بند بازی کنیم و با توجه به بازخوردهایی که از بخش نوجوانی جواد دریافت کردیم کاملا متوجه شدیم که مخاطب با کدام قسمت‌ها ارتباط خوبی برقرار کرده که بتوانیم همان‌ها را در فصل سه نیز داشته باشیم.

 

 

نظر شما
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
ش
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۰
عالی
آ
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
خیلی سریال خوب و قشنگیه
معصومه علیاری
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
خیللللللللللیییییییییییی

عالیه من عاشق این فیلم هستم
ناشناس
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
چرا امروز ساعت 12 تکرار بچه مهندس پخش نشد
کیانا سقایی
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
من خیلی علاقه مند به سریال قشنگ بچه مهندس هستم من این روز هارو لحظه شماری کردم که این سریال قشنگ شروع بشه من از آقای وارسته و غفاری و بقیه دوستانی که در ساخت این فیلم تلاش کرده اند ممنونم واقعا سریال عالی و زیبایی ست ممنونم از تمام زحماتتون تشکر میکنم
حدیث
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
به نظر من فیلم عالی هست
شایان
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
عالی بعد چهارم بسازید لطفا
ناشناس
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
سلام