صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۲۰:۲۵
  • سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
  • Tuesday 14 May 2024
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۴ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020 April 26
کد خبر: ۴۱۳۵۲

درگذشت یونس حبیبی مداح و جانباز + علت فوت

یونس حبیبی مداح و جانباز اهل‌بیت(ع) پس از تحمل سال‌ها عوارض ناشی از جراحات دوران دفاع مقدس به درجه شهادت نائل شد و در روز دوشنبه در یکی از روستاهای سوادکوه و محل زادگاهش تدفین خواهد شد.

به گزارش راهبرد معاصر، یونس حبیبی مداح و جانباز اهل‌بیت(ع) درگذشت و به همرزمان شهیدش پیوست. وی پس از تحمل سال‌ها عوارض ناشی از جراحات دوران دفاع مقدس بامداد امروز شهید شد.

 

 

این مداح اهل بیت (ع) که حدود یک سال پیش به کما رفته بود، چندی پیش هوشیاری نسبی پیدا کرد، اما مجددا چند روز پیش به دلیل مشکلات تنفسی در پی مجروحیت شیمیایی به کما رفت و در نهایت بامداد امروز به شهادت رسید.


 این ضایعه را به جامعه مداح، بازماندگان دوران دفاع مقدس و خانواده ایشان به ویژه فرزندش مجتبی حبیبی، ذاکر اهل‌بیت (ع) تسلیت می‌گوییم. این مداح با نوحه «یا اباعبدالله الحسین (ع)» شهرت یافته بود.
 
 

پیکر "یونس حبیبی" فردا در زادگاهش تدفین می‌شود

مجتبی حبیبی فرزند یونس حبیبی گفت: باتوجه به شیوع ویروس کرونا هیچ مراسمی برای این مداح برگزار نخواهد شد و پیکر وی فردا دوشنبه ۸ اردیبهشت در روستای «سیمت» از توابع سوادکوه محل زادگاهش تدفین می‌شود و پس از بهتر شدن اوضاع کشور، مراسم ترحیم برای پدر برگزار خواهد شد.
 
نظر شما