صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۹:۵۲ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020 April 30
کد خبر: ۴۱۷۴۶
تعداد نظرات: ۳ نظر

درگذشت پژمان بازغی صحت دارد؟+ تصاویر

شایعاتی در خصوص درگذشت پژمان بازغی منتشر شد برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اینکه مرگ پژمان بازغی صحت دارد یا خیر با راهبرد معاصر همراه باشید.

 به گزارش راهبرد معاصر؛ پژمان بازغی بازیگر و مجری توانمند سینمای ایران که آخرین فعالیت او در تلوزیون مر بوط به مسابقه‌ای در شبکه نسیم به نام کودک شو است که بسیار مورد توجه مردم و خانواده‌های ایرانی قرار گرفته است ، امروز اخباری درخصوص درگذشت درگذشت پژمان بازغی منتشر شد که خبر مربوط به سکته پژمان بازغی بود که مربوط به زمانی که در حال فوتبال بازی کردن این بازیگر ااتفاق افتاده است توسط خود پژمان توضیح داده شد. پزمان بازغی زمانی عضو فوتبال هنرمندان بود که همین باعث شده بود تا سیگار کشیدن او در آن دوران کار دست او بدهد و او را تا مرز مردن ببرد. پژمان بازغی به علت سیگار کشیدن در ماه مبارک رمضان وقتی مشغول فوتبال بازی کردن بوده است سکته قلبی می‌کند و وقتی او را به بیمارستان می‌رسانند دکتر‌ها موفق می‌شوند او را پس از ۲۰ ثانیه ایست قلبی به زندگی برگردانند .. با این توضیح که او اکنون سالم و سلامت در کنار خانواده اش مشغول فعالیت حرفه ایست و به تازگی در سریالی به نام مرضیه به کارگردانی فلورا سام به ایفای نقش پرداخته است که از شنبه ۲۳ شهریور ماه از صداوسیما پخش خواهد شد.



توضیح دقیق این اتفاق عجیب برای پژمان بازغی را از زبان خودش را در ویدیوی زیر ببینید:

 

 

قلب پژمان بازغی برای بیست ثانیه ایستاد، ولی این حادثه ختم به خیر شد و وی به زندگی بازگشت.

 

 



ماجرای سکته پژمان بازغی

پژمان بازغی که زمانی سیگار مصرف می‌کرده است این استعمال مواد مخدر در فوتبال بازی کردن کار دست او می‌دهد و او را تا مرز مردن پیش می‌برد. اما خوشبختانه با تلاش پزشکان این بازیگر محبوب به زندگی برمی گردد.

 

 

تکذیب خبر سکته پژمان بازغی

 

مدیر برنامه پژمان بازغی، خبر سکته قلبی این هنرمند را تکذیب کرد.

 

امیر ماکو مدیر برنامه پژمان بازغی درباره انتشار خبری مبنی بر وضعیت نامناسب جسمانی این هنرمند گفت: پژمان بازغی این روز‌ها مشغول بازی در مجموعه «مرضیه» به کارگردانی فلورا سام است و من خبر بستری شدن او در بیمارستان به دلیل سکته قلبی را تکذیب می‌کنم.

 

گفتنی است شب گذشته اخباری مبنی بر سکته قلبی پژمان بازغی و وضعیت جسمانی نامناسب او در فضای مجازی منتشر شده بود.

 

 

بیوگرافی و عکسهای پژمان بازغی

 

نام:پژمان

نام خانوادگی:بازغی

تاریخ تولد:1353/5/9

محل تولد:تهران

همسر:مستانه مهاجر

فرزندان:نفس

 

پژمان بازغی 19 مرداد سال 1353 در یک خانواده 5 نفره در تهران متولد شد. اصل و ریشه خانوادگی اش به شمال ایران و به شهر لاهیجان بر می گردد.

 

در دوران کودکی به واسطه شغل پدرش در شهرهای مختلف زندگی کرده و تجربیات زیادی را بدست آورده است. پس از تولد 4 سال در تهران و در منازل سازمانی نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران زندگی کرده و همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی ایران به شهر رشت می رود. با شروع جنگ ایران و عراق و اعزام پدرش برای محافظت مرزهای آب ایران و خلیج فارس به بوشهر رفته. با پایان جنگ به تهران باز می گردد.

 

 

ازدواج پژمان بازغی و مستانه مهاجر

 

پژمان بازغی و همسرش مستانه مهاجر در سال 1386 با یکدیگر ازدواج کردند و در سال 1387 صاحب دختری به نام نفس شدند.

 


مستانه مهاجر متولد 15 اردیبهشت 1353 در تهران میباشد، او تدوین گر اهل ایران و همسر پژمان بازغی است. وی فارغ التحصیل رشته تدوین از دانشگاه سوره است.

 

 

 

 

فعالیت بازیگری پژمان بازغی

 

پس از قبولی در دانشگاه آزاد واحد لاهیجان برای تحصیل رشته مهندسی معدن به آنجا بر می گردد و از همانجا با سینما آشنا می شود. در سال 1373 با ورود به سینمای جوانان مرکز گیلان در اولین فیلمش با نام اعتراف ساخته مجید زیم خواه باز می کند.

 

پس از آن به استخدام آژانس دوستی در می آید و به مدت 2 سال همراه بازیگران خوب این مجموعه علی تاخصوص مرحوم حسین پناهی به ایفای نقش می پردازد. بعد از آژانس به سراغ جوانی مجید قاریزاده می رود و با مسعود جعفر جوزانی به بلوغ می رسد پس از آن به گروه ویژه مهرداد خوشبخت می پیوندد و گمگشته اش را با رامبد جوان پیدا می کند./ شما نیوز

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
۱۸:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
با سلام همیشه و هر جا برای سلامتی تمام هنرمندان عزیز کشورمون علی الخصوص برادر عزیزم پژمان بازغی محبوب دعا میکنم انشاا... همیشه در سلامتی کامل باشن و شادی ایشون را از خدای متعال خواستارم
ناشناس
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
سلام عرض ادب وخسته نباشین خدمت جناب آقای پژمان بازغی عزیزبازیگرومجری توانمندکشورعزیزمان ایران . خوب هستین انشالله که درصحت وسلامتی به سرمیبرین .من یه خبرتواینترنت دیدم به خداوندی خداخیلی ترس برم داشت انشالله که هیچ وقت غم وغصه وناراحتی توزندگیتون واردنشودوسایه پربرکتتون برسرخانواده محترمتون مستدام وهمیشه شادی شعف توزندیگیتون ایجادبشوداین آرزوی قلبی من هم طنتون برای شما عزیزومحترم (دوستدارشما مصطفی آقایی ازاستان اصفهان شهرستان سمیرم )
ناشناس
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
عالی فقط باید سیگار نکشن کلا مواد مخدر نکشن