صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۷:۲۱
  • چهارشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۱
  • Wednesday 21 December 2022
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۰ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020 May 08
کد خبر: ۴۲۳۹۸
آخرین آمار کرونا در ایران

کرونا ۱۹ اردیبهشت: شناسایی ۱۵۵۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا/ ۵۵ نفر جان باختند

کیانوش جهانپور، رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت هر روز جدیدترین آمار کرونا در کشور را گزارش می‌دهد برای اطلاع یافتن از آخرین آمار کرونا در ایران امروز جمعه ۱۹ اردیبهشت ۹۹ با ما همراه باشید.

به گزارش راهبرد معاصر، شیوع ویروس کرونا دو هفته قبل در تاریخ ۳۰ بهمن و از قم در ایران گزارش شد و هر روز آمار تازه‌ای از کرونا را در ایران داریم که این آماررسمی و از سوی وزارت بهداشت اعلام می‌شود، که شامل: آمار مبتلایان جدیدکرونا؛ بهبود یافتگان کرونا و آمار مرگ کرونا در ایران می‌باشد، در ادامه آخرین آمار کرونا در ایران را امروز جمعه ۱۹ اردیبهشت ۹۹ را به اطلاع می‌رسانیم.

 

ویروس کرونا بیماری تنفسی جدیدی است که تقریبا دو ماه پیش از چین نشئت در بیشتر کشور‌های جهان شیوع پیدا کرده و در تمام کشور‌ها نیز روند تصاعدی داشته است و هزاران نفر را در جهان مبتلا کرده است.

 


آمارکرونا در ایران امروز ۱۹ اردیبهشت

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی ۱۵۵۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد.

 

 کیانوش جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی ۱۵۵۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد.

 

وی افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۱۰۴۶۹۱ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۵۵ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند. مجموع جان باختگان این بیماری به ۶۵۴۱ نفر رسید.

 

به گفته جهانپور، خوشبختانه تا کنون ۸۳۸۳۷ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده اند. ۲۷۱۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۵۵۸ هزار و ۸۹۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: