صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۸:۲۹
  • چهارشنبه ۲۳ شهريور ۱۴۰۱
  • Wednesday 14 September 2022
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۸ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020 May 17
کد خبر: ۴۳۱۴۸

استقلال به دنبال بهانه برای تعطیلی لیگ نیست

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: به دنبال بهانه برای تعطیلی لیگ نیستیم ولی باید شرایط بهداشتی به طور کامل اجرا شود.

به گزارش راهبرد معاصر، سعید رمضانی عصر امروز یکشنبه در پاسخ به این سئوال که آیا به باشگاه استقلال برای شروع مسابقات خبری داده شده است یا خیر، گفت: هنوز هیچ ابلاغ رسمی برای شروع تمرینات و زمان بازی ها اعلام نشده. به طور حتم هر زمان که این اتفاق بیفتد، ما هم برنامه ریزی خود را برای تمرینات و بازی های پیش رو انجام خواهیم داد.

 

وی در مورد شرایط این روزهای بازیکنان گفت: کادر فنی با تک تک بازیکنان در ارتباط است. مرتب آنها را چک می کند و همه منتظر این هستیم تا دستور شروع تمرینات داده شود.

 

سعید رمضانی در پاسخ به این سئوال که گفته می شود قرار است فرزاد مجیدی جانشین شما در سرپرستی تیم فوتبال استقلال شود، گفت: فرزاد از دوستان قدیمی من است و من با او همیشه در ارتباط هستم. تا به اینجای کار هم کسی در این مورد صحبتی نکرده است. من هم تابع دستورات باشگاه هستم.

 

رمضانی در پاسخ به این پرسش که گفته شده است تیم رقیب شما مخالف تعطیلی لیگ است، گفت: بحث تعطیلی لیگ وجود ندارد. ما تابع قوانین هستیم اما خواسته ما این است که بازی ها در یک شرایط خوب و مطابق با پروتکل های بهداشتی انجام بگیرد تا خدای ناکرده کسی دچار پشیمانی نشود.

 

سرپرست تیم فوتبال استقلال در پایان خاطرنشان کرد: ما باز هم تأکید می کنیم که سلامتی و جان انسان ها ارزشش بیشتر از بازی کردن و یا جام گرفتن است.

 

منبع: مهر

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: