صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۸:۲۸
  • پنجشنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۱
  • Thursday 22 September 2022
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۸ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020 May 17
کد خبر: ۴۳۱۶۶
آیت الله خامنه ای:

دولت جوان حزب اللّهی علاج مشکلات کشور است

جمعی از نمایندگان تشکل‌های دانشجویی کشور عصر امروز (یک‌شنبه) با حضور در دانشکده صدا و سیما از طریق ارتباط تصویری با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب گفتگو و نظرات خود را بیان کردند.

به گزارش راهبرد معاصر، جمعی از نمایندگان تشکل های دانشجویی کشور عصر امروز (یک‌شنبه) با حضور در دانشکده صدا و سیما از طریق ارتباط تصویری با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب گفتگو و نظرات خود را بیان کردند.

 

رهبر انقلاب، در ارتباط تصویری با نمایندگان تشکلهای دانشجویی اظهارداشتند: دولت جوان حزب‌اللّهی علاج مشکلات کشور است. البتّه معنی‌اش این نیست که مثلاً رئیس این دولت یک جوان سی‌ودوساله باشد؛ بلکه یعنی دولتِ سرِپا، بانشاط، آماده و در سنینِ کار و تلاش باشد.

 

ایشان افزودند: پرچم آرمان‌خواهی و مطالبه‌گری را زمین نگذارید. مطالبه طبعاً با اعتراض همراه است، امّا نگذارید این اعتراض، اعتراض به نظامِ اسلامی تلقّی شود؛ جدّاً مانع شوید که دشمن این اعتراض را اعتراض به نظام تلقّی یا القا کند. مطالبه‌گری را با ارائه‌ی پیشنهاد و راهِ‌حلّ قابلِ قبول همراه کنید.

 

حضرت آیت الله خامنه ای تاکید کردند: جبهه‌ی انقلاب را گسترش بدهید؛ یارگیری کنید؛ حذف نکنید. بعضی‌ها که به اسلام و انقلاب معتقدند، در فلان مسئله با شما موافق نیستند؛ این موجب طرد نشود. البتّه منظور جذب منافق و آدم بی‌اعتقاد نیست.

 

منبع: مهر

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: