صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۸:۴۸ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020 May 18
کد خبر: ۴۳۲۳۱

قیمت طلا، سکه، دلار و ارز دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ۹۹

قیمت طلا، سکه، دلار و ارز دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ۹۹ - عمده قیمت ها امروز در بازار افزایش را تجربه کردند و دلار در بازار تهران هم گران شد و به ۱۷,۸۳۰ (هفده هزار و هشتصد و سی ) تومان رسید.

به گزارش راهبرد معاصر، قیمت طلا، سکه، دلار و ارز دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ۹۹ - بازار طلا، سکه و ارز امروز افزایش نسبی قیمت ها را نسبت به روز گذشته تجربه کردند.

 

امروز هر اونس طلا خلاف افت قبلی خود، رشد قیمت را تجربه کرد، هر اونس طلا که ۲ روز پیش تا ۱,۷۴۳ (یک هزار و هفتصد و چهل و سه ) تومان رسیده بود، امروز - دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ مصادف با ۱۸ می ۲۰۲۰ - با رشد ۱.۰۴ درصدی به ۱,۷۶۱ (یک هزار و هفتصد و شصت و یک ) دلار رسید.

 

قیمت طلا امروز بالا رفت و هر گرم طلا ۱۸ عیار، امروز به ۷۴۰,۶۰۰ (هفتصد و چهل هزار و ششصد ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۳.۴۲ درصدی داشته است.

 

هر گرم طلا ۲۴ عیار امروز با افزایش ۳.۴۳ درصدی، از ۹۵۳,۶۰۰ (نهصد و پنجاه و سه هزار و ششصد ) تومان به ۹۸۷,۵۰۰ (نهصد و هشتاد و هفت هزار و پانصد ) تومان رسید.

 

در بازار امروز هر مثقال طلا ۱۸ عیار نسبت به روز قبل ، با ۱۰۷۰۰۰ تومان افزایش، ۳,۲۰۸,۰۰۰ (سه میلیون و دویست و هشت هزار) تومان نرخ گذاری شد.

 

امروز دلار مانند روز قبل رشد قیمت را تجربه کرد. دلار که روز قبل تا ۱۷,۰۳۱ (هفده هزار و سی و یک ) تومان رسیده بود، امروز - دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ مصادف با ۱۸ می ۲۰۲۰ - با رشد ۰.۹۸ درصدی به ۱۷,۲۰۰ (هفده هزار و دویست) تومان رسید.

 

قیمت دلار در بازار امروز تهران، به 17,830 (هفده هزار و هشتصد و سی ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش 1.51 درصدی داشته است.

 

یورو، امروز به ۱۸,۶۰۰ (هجده هزار و ششصد ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۹۱ درصدی داشته است.

 

پوند امروز با افزایش ۰.۱۷ درصدی، از ۲۰,۵۱۶ (بیست هزار و پانصد و شانزده ) تومان به ۲۰,۵۵۱ (بیست هزار و پانصد و پنجاه و یک ) تومان رسید.

 

در بازار امروز درهم امارات ۴,۶۴۱ (چهار هزار و ششصد و چهل و یک ) تومان، لاری گرجستان ۵,۲۸۸ (پنج هزار و دویست و هشتاد و هشت ) تومان، لیر ترکیه ۲,۴۷۰ (دو هزار و چهارصد و هفتاد ) تومان، دلار استرالیا ۱۰,۹۶۲ (ده هزار و نهصد و شصت و دو ) تومان، دلار کانادا ۱۲,۰۷۲ (دوازده هزار و هفتاد و دو ) تومان، فرانک سوئیس ۱۷,۶۴۶ (هفده هزار و ششصد و چهل و شش ) تومان، روبل روسیه ۲۳۴ (دویست و سی و چهار ) تومان و رینگیت مالزی ۳,۹۰۲ (سه هزار و نهصد و دو ) تومان نرخ گذاری شدند.

 

امروز قیمت سکه بهار آزادی مانند روز قبل رشد را تجربه کرد. سکه بهار آزادی که روز قبل تا ۷,۲۰۰,۰۰۰ (هفت میلیون و دویست هزار) تومان رسیده بود، امروز - دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ مصادف با ۱۸ می ۲۰۲۰ - با رشد ۲.۰۴ درصدی به ۷,۳۵۰,۰۰۰ (هفت میلیون و سیصد و پنجاه هزار) تومان رسید.

 

سکه در بازار امروز تهران، به ۷,۶۴۰,۰۰۰ (هفت میلیون و ششصد و چهل هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۲.۴۸ درصدی داشته است.

 

سکه امامی، امروز به ۷,۴۶۳,۰۰۰ (هفت میلیون و چهارصد و شصت و سه هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۱.۹۲ درصدی داشته است.

 

 مظنه دلار: ۱۷۷۵۰ ت (۲۵۰)
 مظنه یورو: ۱۹۱۵۰ ت (۳۵۰)
 دلار حواله ای: ۱۷۷۵۰ ت (۰)
 یورو حواله: ۱۹۴۰۰ ت (۰)
 مظنه درهم امارات: ۴۸۵۰ ت (۶۰)
 مظنه پوند: ۲۱۸۷۰ ت (۴۶۰)
 مظنه دلار کانادا: ۱۲۸۰۰ ت (۲۶۰)
 مظنه لیر ترکیه: ۲۶۱۰ ت (۴۰)
 مظنه دلار استرالیا: ۱۱۶۳۰ ت (۲۸۰)
 مظنه یوان چین: ۲۵۳۰ ت (۴۰)

 

 مظنه دلار: ۱۷۷۵۰ ت (۲۵۰)
 مظنه یورو: ۱۹۱۵۰ ت (۳۵۰)
 دلار حواله ای: ۱۷۷۵۰ ت (۰)
 یورو حواله: ۱۹۴۰۰ ت (۰)
 مظنه درهم امارات: ۴۸۵۰ ت (۶۰)
 مظنه پوند: ۲۱۸۷۰ ت (۴۶۰)
 مظنه دلار کانادا: ۱۲۸۰۰ ت (۲۶۰)
 مظنه لیر ترکیه: ۲۶۱۰ ت (۴۰)
 مظنه دلار استرالیا: ۱۱۶۳۰ ت (۲۸۰)
 مظنه یوان چین: ۲۵۳۰ ت (۴۰)

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: