صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۱:۴۰ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - 2020 May 23
کد خبر: ۴۳۵۸۹

ساعت و زمان پخش عصر جدید همزمان با عید فطر/ قسمت نهم

ساعت و زمان پخش عصر جدید به مناسبت عید فطر و با اجرای احسان علیخانی که از شبکه سوم سیما روی آنتن می رود مشخص شد.

به گزارش راهبرد معاصر،    

ساعت و زمان پخش عصر جدید همزمان با عید فطر با اجرای احسان علیخانی اعلام شد که  از امشب 3 خرداد 99 آغاز می شود لازم به ذکر است که برخی از برنامه های تلوزیونی به دلیل ویروس کرونا  که نیاز به حضور تماشاگران دارد را متوقف کرده بود

 

فصل دوم بزرگترین مسابقه استعدادیابی تلویزیون با اجرا و کارگردانی احسان علیخانی، تا قبل از نوروز ۹۹ شنبه‌ها و یکشنبه‌های هر هفته ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه سه سیما پخش شد و تکرار آن بعد از ظهر روز‌های یکشنبه و دوشنبه است.

 

اعلام زمان پخش دوباره «عصر جدید»

 

 

شروع دوباره پخش فصل دوم از برنامه «عصر جدید» از امشب، همزمان با شب عید فطر در جدول پخش تلویزیون قرار می‌گیرد.

 

 

شنبه و یکشنبه همزمان با عید سعید فطر دو قسمت «عصر جدید» بدون تماشاگر روی آنتن می‌رود. عوامل «عصر جدید» تصمیم گرفتند برنامه برای هفته‌های آینده با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با تماشاچی محدود ضبط شود.



فصل دوم مسابقه «عصر جدید» با اجرای احسان علیخانی، داوری امین حیایی، آریا عظیمی‌نژاد، سید بشیر حسینی و رویا نونهالی حوالی ساعت ۲۲:۳۰ روی آنتن شبکه سه می رود.

 


 پخش مسابقه تلویزیونی «عصر جدید» از امشب، سوم خردادماه در کنداکتور شبکه سه سیما قرار می‌گیرد.

 

این برنامه که دو هفته پیش و با شروع دوباره ساخت این برنامه به ضبط رسیده، در ادامه پخش قسمت‌هایی است که در ایام نوروز روی آنتن رفت. براین اساس مخاطبان علاقه‌مند به «عصر جدید» می‌توانند قسمت نهم از دور مقدماتی فصل دوم را شنبه ساعت ۲۲:۳۰ در شب عید فطر به تماشا بنشینند.

 

دو قسمتی که هفته پیش جلوی دوربین رفت، همچنان بدون حضور تماشاگران در سالن به تولید رسیده اما قسمت‌های تازه قرار است با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حضور تیمی از کادر درمانی و آتش‌نشانی مجددا با حضور مخاطبان در سالن به مرحله ضبط برسد.

 

گفتنی است مراحل تولید فصل دوم «عصر جدید» در روزهای ابتدایی اسقندماه ۹۸ به دلیل شیوع کرونا متوقف شد تا اینکه گروه ضبط دوباره آن را از یکشنبه، ۲۱ اردیبهشت از سر گرفتند.

 

این مسابقه تلویزیونی با اجرای احسان علیخانی از این پس به طور هفتگی روزهای شنبه و یکشنبه حوالی ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه سه سیما به پخش خواهد رسید.

 

 

 

 

داوران عصر جدید

داوران «عصر جدید» در فصل دوم تغییری نکرده‌اند و همچنان امین حیایی، آریا عظیمی‌نژاد، سید بشیر حسینی و رویا نونهالی استعداد‌های جدید را در عرصه‌های مختلف ارزیابی و امتیاز دهی می‌کنند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: