صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۳:۴۴ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - 2020 May 28
کد خبر: ۴۳۶۵۹
نتایج قرعه کشی خودرو

زمان و تاریخ قرعه کشی ایران خودرو و سایپا در ثبت نام طرح فروش ۹۹

زمان و تاریخ قرعه کشی محصولات ایران خودرو و سایپا در طرح پیش فروش فوری 99 با پایان مهلت ثبت نام کلید می خورد.

به گزارش راهبرد معاصر، ثبت نام خودرو ایران خودر و سایپا در طرح فروش فوق العاده محصولات خودروسازها از روز عید فطر 99 به مدت 10 روز کلید خورد و در این بازه همه افرادی که شرایط ثبت نام پیش فروش خودرو را دارند می توانند وارد سایت امتا و سپس سایت ایران خودرو و سایپا شوند و با ورود اطلاعات درخواست خود را ثبت کنند.

 

آخرین مهلت ثبت نام خودر ایران خودرو و سایپا

آخرین مهلت ثبت نام خودرو محصولات ایران خودرو و سایپا ده روز پس از آغاز پیش فروش ماشین است و بر اساس اعلام وزارت صنعت روز چهارشنبه 14 خرداد مهلت پایانی اعلام شده برای مراجعه به سایت سایپا و ایران خودرو است.

 

 

تاریخ قرعه کشی ایران خودرو و سایپا

زمان قرعه کشی ایران خودرو و سایپا بلافاصله پس از پایان مهلت ثبت نام خودرو خواهد بود. بر اساس اظهارات افراد مطلع زمان قرعه کشی 17 خرداد است و پس از آن ظرف 48 ساعت نتایج قرعه کشی از طریق سایت ایران خودرو و سایپا اعلام می شود و گفته شده که به افراد پذیرفته شده پیامک ارسال می شود.

 

مهلت و زمان واریز هزینه ثبت نام خودرو

پس از اعلام نتایج قرعه کشی ایران خودرو و سایپا، افراد برای مدت یک هفته فرصت دارند تا با واریز مبلغ خودرو ثبت نام خود را تکمیل کنند و در غیر این صورت ثبت نام آنها حذف می شود و برای دو سال از ثبت نام در طرح های فروش فوق العاده سایپا و ایران خودرو محروم خواهند شد.

 

 
 
**راهبرد معاصر به صورت لحظه ای اخبار قرعه کشی خودرو را به اطلاع شما می‌رساند**
 
 
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: