صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۱:۵۸ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - 2019 February 08
کد خبر: ۴۴۰۲

حضور پرشور ارامنه در روز 22 بهمن

ارامنه نیز در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب با حضوری پرشور با ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب در روز 22 بهمن تجدید میثاق خواهند کرد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ کارن خانلری نماینده مسیحیان ارمنی شمال ایران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: ارامنه ایران همچون سال‌های گذشته صبح روز 22 بهمن با به صد ا درآمدن ناقوس کلیساها در کلیسا حاضر شده و به صورت منسجم و هماهنگ در مراسم راهپیمایی این روز شرکت خواهند کرد که البته این حضور در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب پرشورتر از هر سال گذشته نیز خواهد بود.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی روز کشور افزود: معضلات اقتصادی یک امر گذرا است و آنچه که باقی خواهند ماند ارزش‌های انقلاب است که باید برای پاسداری از آن همه مشارکت داشته باشند و ارامنه هم مثل سایر آحاد مردم ایران همیشه برای حفظ و پایداری این اصولی که استقلال و آزادی ما را تضمین می‌کند با راه امام و رهبری و ارزش‌های انقلاب تجدید میثاق می‌کند.

نماینده مسیحیان ارمنی شمال ایران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این تجدید میثاق و حضور در صحنه مسیحیان ارمنی هر ساله بوده و امسال این حضور پرشورتر و چشم‌گیرتر خواهد بود و مسیحیان ارمنی حضوری چشمگیر در مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب خواهند داشت.

خانلری در پایان خاطرنشان کرد: حضور در مراسم راهپیمایی 22 بهمن یک وظیفه ملی است که ارامنه هم در کنار برادران مسلمان و غیرمسلمان خود در کشور در آن شرکت خواهند کرد.

فارس

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: