صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۹:۳۰ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - 2020 June 06
کد خبر: ۴۴۷۳۷

شرایط دریافت بیمه‌نامه پیوند سلول‌های بنیادی+جزئیات

مدیر عامل بانک خون بندناف رویان گفت: بیمه‌نامه پیوند سلول‌های بنیادی صادر می‌شود و افراد این بیمه‌نامه را تهیه می‌کنند و هر زمان که به سلول بنیادی نیاز داشتند، بیمه هزینه پیوند و تامین سلول را پرداخت خواهد کرد.

به گزارش راهبرد معاصر، مرتضی ضرابی مدیر عامل بانک خون بندناف رویان، درباره هزینه پیوند‌های سلول‌های بنیادی، اظهار داشت: در حال حاضر پیوند سلول‌های بنیادی در کشور رایگان است.

 

وی ادامه داد: اما ممکن است به جایی برسیم که ناگزیر شویم از جای دیگری برای مثال از سایر کشور‌ها سلول تهیه کنیم یا حتی ممکن است افرادی نمونه خون بند ناف فرزند خود را ذخیره کنند و در صورتی که درخواست برای پیوند وجود داشت با اخذ هزینه بخواهند نمونه را واگذار کنند که در آن صورت تهیه سلول هزینه دار خواهد بود و باید برای این شرایط فکر کنیم.

 

مدیر عامل بانک خون بندناف رویان تصریح کرد: این امکان می‌تواند فرصت و ظرفیت خوبی در کشور ایجاد کند که کسی به خاطر اینکه سلول برای او پیدا نشده بی‌جواب نماند.

 

بیمه‌نامه پیوند سلول‌های بنیادی صادر می‌شود

 

ضرابی گفت: در این زمینه از بیمه‌ها کمک خواسته‌ایم که مورد موافقت بیمه واقع شده است و بیمه‌نامه پیوند سلول‌های بنیادی صادر می‌شود.

 

وی گفت: افراد این بیمه‌نامه را تهیه می‌کنند و هر زمان که نیاز به سلول بنیادی داشتند، بیمه هزینه پیوند و تامین سلول را پرداخت خواهد کرد.

 

فروش نمونه خون بندناف 

 

ضرابی ادامه داد: در عین حال اگر شرایطی فراهم شود که بتوانیم افرادی که می‌خواهند نمونه خون بندناف خود را بفروشند، فقط هزینه تامین سلول را از بیمار دریافت کنیم./فارس

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: