صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۴:۰۳
  • پنجشنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۱
  • Thursday 28 July 2022
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۵ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - 2020 June 10
کد خبر: ۴۵۳۳۴

توهین تاج روی آنتن زنده+فیلم

در برنامه دوشنبه شب فوتبال برتر و در کشاکش بحث و جدل رئیس پیشین فدراسیون فوتبال با مجری این برنامه توهین غیرمستقیمی به مخاطبان فوتبال شد!

به گزارش راهبرد معاصر؛  مهدی تاج با حضور در برنامه فوتبال برتر این هفته درباره قرارداد جنجالی و پر حرف و حدیث با مارک ویلموتس صحبت کرد و پاسخگوی ابهامات و سوالات مجری برنامه شد و در برخی جاها تنش بر این فضا حاکم شد.

 

در بخش پایانی برنامه طبق اعلام قبلی قرار بود سوالاتی که مردم در اینستاگرام برنامه فرستاده بودند مطرح شود و رئیس سابق فدراسیون فوتبال پاسخگوی سوالات باشد. اما روند برنامه و ناراحتی تاج از سوالات میثاقی باعث شد که پای عادل فردوسی پور وسط بیاید و تاج با کنایه به مجری برنامه از پاسخگویی طفره برود. تاج در طرح سوالات مردمی هم تشکیک وارد نمود و به نوعی از پاسخگویی شانه خالی کرد.

 

از مهدی تاج که در صحبت های خود مردم را ولی نعمت می داند و پاسخ به سوالات آن ها را تکلیف می داند، انتظار می رفت با سابقه طولانی مدیریت در بخش های مختلف فوتبال چه در بعد باشگاهی و چه فدراسیون و یا سازمان لیگ با کمی تأمل و صبوری حداقل سوالات را می‌شنید و سپس اگر علاقه ای به پاسخگویی نداشت در آن صورت نسبت به صحت سوالات اظهار تردید می‌کرد!

 

البته در این برنامه سوالات زیادی می توانست مطرح شود و نشد و تاج در برخی موارد با ابهام و بعضا اشتباه درباره این قرارداد جنجالی صحبت کرد و البته با این رفتار خارج از عرف خود به نوعی نشان دادکه درباره این موضوع چقدر تحت فشار است.

 

فیلم این بخش از برنامه را در ادامه ببینید:

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: