صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۲۳:۳۹
  • چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
  • Wednesday 15 May 2024
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۳ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - 2020 June 10
کد خبر: ۴۵۳۵۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

نحوه مشاهده دارایی واقعی سهام عدالت

همه متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت سهام عدالت با وارد کردن کد ملی پیامکی با عنوان کد تایید ورود به باشگاه سهام عدالت برای شما ارسال می‌شود که با وارد کردن آن می‌توانید ارزش دارایی واقعی سهام عدالت خود، شرکت‌های بورسی که در سبد سهام عدالت آن‌ها قرار دارد و همچنین تعداد و درصد آن‌ها را مشاهده نمایند.

به گزارش راهبرد معاصر،  بعد از آزادسازی سهام عدالت یکی از دغدغه مردم این بود که چگونه می توانند ارزش واقعی سهام خود را بدانند و برای پی بردن به ارزش واقعی سهام خود به کجا مراجعه کنند.

 

همه دارندگان سهام عدالت می خواستند ببیند ارزش واقعی سهام شان چقدر است تا بتوانند برای خرید، فروش و یا نگهداری سهامخود برنامه ریزی کنند.

 

در راستای افزایش تقاضا برای پی بردن به ارزش واقعی سهام عدالت  شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه اقدام به سامانه استعلام و آزادسازی سهام عدالت به آدرس sahamedalat.ir نمود.

 

اکنون همه متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت سهام عدالت  با وارد کردن کد ملی پیامکی با عنوان کد تایید ورود به باشگاه سهام عدالت برای شما ارسال می شود که با وارد کردن آن می توانید ارزش دارایی واقعی سهام عدالت خود، شرکت های بورسی که در سبد سهام عدالت آن ها قرار دارد و همچنین تعداد و درصد آن ها را مشاهده نمایند.

 

توجه داشته باشید تنها افرادی که روش آزادسازی مستقیم سهام عدالت را انتخاب نموده باشند می توانند از اطلاعات این سایت استفاده نمایند. همچنین ورود به سامانه از طریق شماره تلفن همراه معتبر که قبلا توسط سهامدار در سایت خصوصی سازی اعلام شده، صورت میپذیرد.

 

دارایی واقعی سهام عدالت ما چقدر است؟

 

برای مشاهده دارایی واقعی سهام عدالت خود (ارزش روز سهام عدالت) به سامانه sahamedalat.ir مراجعه نمایید. با وارد کردن کد ملی و پیامکی که برای شما ارسال می شود می توانید وارد این سامانه شوید و اطلاعات کامل سبد سهام عدالت خود را مشاهده نمایید.

 

 

نکات مهم و کلیدی در مراجعه به سایت سهام عدالت

 

این سامانه برای مشاهده خلاصه وضعیت سبد دارایی سهام عدالت است.

 

سهامداران می بایست قبلا در سامانه خصوصی¬سازی روش سهامداری مستقیم را انتخاب کرده باشند.

 

در صورت عدم موفقیت در ورود می توانید مشخصات و تلفن همراه خود را در www.samanese.ir ویرایش نمایید.

 

ورود به سامانه از طریق شماره تلفن همراه معتبر متعلق به کد ملی شما که قبلا توسط سهامدار در سایت خصوصی سازی اعلام شده، صورت میپذیرد.

 

مسئولیت فردی برای حفاظت از محرمانگی اطلاعات بر عهده سهامدار است.

 

فعالیت مراجعین در این سامانه ثبت شده و قابل پیگیری می‌باشد.

 

مسئولیت استفاده از کد تایید پیامک شده، توسط هر شخص دیگر به عهده سهامدار است.

 

هرگونه استفاده از اطلاعات مندرج به وسیله فرد دیگر یا اشخاص ثالث به شدت ممنوع و مسئولیت آن به عهده سهامدار است.

 

دسترسی و استفاده از این سامانه محدود، غیرقابل انتقال و صرفا مجاز برای استفاده از آن توسط شما فراهم گردیده است.

 

در سایت سهام عدالت نوشته شده است: "این درگاه به منظور مشاهده اطلاعات صورت وضعیت دارایی سهام عدالت برای سهامدارانی که قبلا روش سهامداری مستقیم را انتخاب نموده‌اند، توسط شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه طراحی شده است.

 

لازم به توضیح است که جهت ثبت سفارش فروش سهام می‌توانید به بانک‌های عامل مراجعه فرمائید و یا در صورت تمایل از طریق کارگزاری‌های فعال بازار سرمایه مطابق با شرایط مصوب اقدام فرمائید."

نظر شما
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سیامک رشیدی۳۳۴۱۳۱۲۱۶۱
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
واقعن اخر خط میدونی چپیپه فکر خود کشی چی بابا گرفتاریم