صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۲:۰۲
  • سه‌شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
  • Tuesday 02 August 2022
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۲ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - 2020 June 10
کد خبر: ۴۵۴۶۴
تعداد نظرات: ۱ نظر

آیا خرید و فروش حواله خودرو جرم است؟

سردار رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ ضمن اشاره به بحث‌های به وجود آمده درباره قرعه‌کشی اخیر دو خودروساز بزرگ کشور برای پیش‌فروش محصولات خود، خرید و فروش حواله این خودروها توسط دلالان ر را جرم اعلام کرد.

به گزارش راهبرد معاصر، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه اجرای طرح «کاشف» که پیش از ظهر امروز در مقر مرکزی فاتب برگزار شد، در مورد نشر اطلاعات کاربران رایتل اظهار کرد: اطلاعات تکمیلی در این خصوص را بعد از انجام بررسی‌ها اعلام خواهیم کرد؛ اما در حال حاضر این موضوع در حال بررسی است و پلیس فتا به این موضوع وارد شده است. باید ببینیم که چه کم توجهی شده و اطلاعات مردم چگونه به سرقت رفته است.


رحیمی در مورد خرید و فروش حواله خودرو هم اظهار کرد: خرید و فروش حواله خودرو جرم است و مواردی هم بوده که پلیس با شیوه‌های خود از آن مطلع شده و با آن برخورد کرده است. ما این موضوع را هم بارها اعلام کرده‌ایم که خرید و فروش حواله خودرو جرم است.


فرمانده انتظامی تهران بزرگ در مورد اتصال دوربین‌های مراکز صنفی به پلیس نیز گفت: در این زمینه اقداماتی انجام داده‌ایم تا هم دوربین‌های کنترلی بازسازی و نوسازی شده و هم دوربین‌های مراکز حساس به مراکز پلیسی متصل شود.


رحیمی همچنین با اشاره به برگزاری جلسه کمیته مبارزه با سرقت که صبح امروز با حضور استاندار تهران برگزار شد، تصریح کرد: در این جلسه آخرین وضعیت سرقت در پایتخت مورد بررسی قرار گرفته و مصوباتی نیز در این جلسه داشتیم./مهر

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۲
حواله خودرو که از طرف کارخانه حق واگذاری به غیر را دارد چرا باید خلاف قانون باشد این خلاف قانون نیست ضایع کردن حق قانونی صاحب حواله است . اگر خلاف بوده چرا شرکت خودرو ساز حق صلح به غیر را داده تازه هر چه این کار بیشتر شود بازار التهاب پیدا میکند دیگر حقی نیست هر جور که دوست دارید خودتان قوانین را زیر پا میگذارید . حق مالکیت از بین رفته حق صلح که خود خودروساز داده از بین رفته هر جوری که فکر میکنید درست است عمل کنید ولی برادران به شما میگویم انقدر شتابزده عمل نکنید و آن طرف قضیه که باعث گرانی میشود را هم ببینید. باتشکر