صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۹:۴۲ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - 2020 June 14
کد خبر: ۴۶۰۲۷

قیمت طلا، سکه، دلار و ارز یکشنبه ۲۵ خرداد ۹۹

قیمت دلار ارز سکه طلا در بازار امروز یکشنبه ۲۵ خرداد ۹۹ مشخص شد.

به گزارش راهبرد معاصر، ابراهیم محمدولی رئیس اتحادیه طلا و جواهر با اشاره به آخرین وضعیت بازار طلا و سکه، گفت: امروز مقداری قیمت‌ها در بازار روند افزایشی داشت. مدتی بود که داد و ستد‌ها در بازار کاهش پیدا کرده بود و تقاضایی برای خرید طلا و سکه وجود نداشت، اما هم اکنون داد و ستد‌ها افزایش یافته که عاملی در گرانی طلا به شمار می‌رود.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه طلا و سکه این روزها شاهد افزایش قیمت است، ادامه داد: از بعد از ظهر دیروز مقداری قیمت طلا و سکه نوسانی شد و روال عادی به خود ندید. این افزایش قیمت طلا به دلیل افزایش قیمت اونس جهانی بود که به هزار و ۷۳۱ دلار رسید. هر گرم طلای ۱۸ عیار به ۷۳۸ هزار و ۵۰۰ تومان رسیده است.

 

رئیس اتحادیه طلا و جواهر بیان کرد: امروز در بازار هر مثقال طلای ۱۷ عیار آب شده ۳ میلیون و ۱۹۹ هزار تومان، سکه طرح جدید ۷ میلیون و ۶۳۰ هزار تومان، سکه طرح قدیم ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۳ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان، ربع سکه ۲ میلیون و ۳۰ هزار تومان و سکه یک گرمی یک میلیون و ۹۰ هزار تومان معامله شد.

 

محمدولی در خصوص علت افزایش قیمت طلا و سکه در بازار، بیان کرد: در درجه اول قیمت اونس جهانی در افزایش قیمت طلا و سکه موثر بود. همچنین افزایش تقاضا در افزایش قیمت طلا و سکه اثرگذار است. با افزایش داد و ستد‌ها قیمت شاهد نوسان خواهد بود.

 

 
محصول  نرخ (تومان)
سکه تمام بهار آزادی طرح جدید  ۷.۵۵۰.۰۰۰
سکه طرح امامی  ۷.۳۰۰.۰۰۰
نیم سکه بهار آزادی ۳.۷۷۰.۰۰۰
ربع سکه بهار آزادی ۲.۰۶۰.۰۰۰
سکه گرمی  ۱.۰۸۰.۰۰۰
اونس جهانی   یک هزار و ۷۳۰ دلار
طلای ۱۸ عیار  ۷۳۲.۵۰۰

 

ارز  قیمت (تومان)
دلارآمریکا ۱۶.۹۳۰
یورو ۱۸.۶۰۰
مطالب مرتبط
نظر شما