صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۰:۱۹ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - 2020 June 14
کد خبر: ۴۶۰۳۸

بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت سهام در بورس امروز ۲۵ خرداد

سهامداران شرکت‌های سرمایه‌گذاری مسکن شمال شرق، فولاد کاوه جنوب کیش و سرمایه‌گذاری پارس توشه در بورس و معامله‌گران شرکت‌های شرکت‌‌های صنعتی بهپاک، تجارت الکترونیک پارسیان کیش و توکا رنگ فولاد هم در فرابورس بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

به گزارش راهبرد معاصر، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با افت 4481واحدی در ارتفاع یک میلیون و 185 هزار و 376واحد به کار خود پایان داد و تعداد 13میلیارد و 865میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش 15هزار و 825میلیارد تومان در یک میلیون و 779هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس قرار گرفت.

 

بر این اساس سهامداران شرکت‌های سرمایه‌گذاری رنا، پمپ‌سازی ایران و لابراتورسازی دکتر عبیدی امروز بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار و در مقابل سهامداران شرکت‌های سرمایه‌گذاری مسکن شمال شرق، فولاد کاوه جنوب کیش و سرمایه‌گذاری پارس توشه نیز بیشترین افت را در سبد سهام خود داشتند.

 

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 3میلیارد و 180میلیون ورقه به‌ارزش 5هزار و 468میلیارد تومان در 741هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 99واحد رشد کرد و در ارتفاع 12هزار و 281واحد قرار گرفت.

 

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های داروسازی سبحان انکولوژی، تولید نیروی برق دماوند و ریل سیر کوثر افزایش قیمت را داشتند و در مقابل انواع اوراق تسهیلات مسکن به همراه شرکت‌‌های صنعتی بهپاک، تجارت الکترونیک پارسیان کیش و توکا رنگ فولاد سپاهان هم بیشترین افت قیمت را شاهد بودند.

 

منبع: تسنیم

برچسب ها
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: