صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۲:۰۲
  • چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳
  • Wednesday 05 June 2024
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۰ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - 2020 June 16
کد خبر: ۴۶۴۴۰

قیمت طلا قیمت سکه قیمت ارز قیمت دلار امروز 27 خرداد 99 + جدول

قیمت طلا قیمت سکه قیمت ارز قیمت دلار امروز 27 خرداد 99 مشخص شد.

به گزارش راهبرد معاصر، قیمت طلا قیمت سکه قیمت ارز قیمت دلار امروز 27 خرداد 99 - قیمت ها در بازار امروز روند صعودی را در پیش گرفتند و دلار هم به ۱۸,۵۲۰ (هجده هزار و پانصد و بیست ) تومان رسید.

 

بازار طلا، ارز و سکه امروز را در حالی به پایان رساندند که قیمت ها نسبت به روز گذشته بالا رفتند.

 

امروز هر اونس طلا خلاف افت قبلی خود، رشد قیمت را تجربه کرد، هر اونس طلا که روز قبل تا ۱,۷۲۱ (یک هزار و هفتصد و بیست و یک ) تومان رسیده بود، امروز - سه شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ مصادف با ۱۶ ژوئن ۲۰۲۰ - با رشد ۰.۴۵ درصدی به ۱,۷۲۸ (یک هزار و هفتصد و بیست و هشت ) دلار رسید.

 

قیمت طلا امروز بالا رفت و هر گرم طلا ۱۸ عیار، امروز به ۷۵۰,۳۰۰ (هفتصد و پنجاه هزار و سیصد ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۱.۳۴ درصدی داشته است.

 

هر گرم طلا ۲۴ عیار امروز با افزایش ۱.۳۴ درصدی، از ۹۸۶,۹۰۰ (نهصد و هشتاد و شش هزار و نهصد ) تومان به ۱,۰۰۰,۴۰۰ (یک میلیون و چهارصد ) تومان رسید.

 

در بازار امروز هر مثقال طلا ۱۸ عیار نسبت به روز قبل ، با ۴۲۰۰۰ تومان افزایش، ۳,۲۵۱,۰۰۰ (سه میلیون و دویست و پنجاه و یک هزار) تومان نرخ گذاری شد.

 

امروز قیمت دلار مانند روز قبل رشد را تجربه کرد. دلار که روز قبل تا ۱۷,۸۸۰ (هفده هزار و هشتصد و هشتاد ) تومان رسیده بود، امروز - سه شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ مصادف با ۱۶ ژوئن ۲۰۲۰ - با رشد ۱.۷۶ درصدی به ۱۸,۲۰۲ (هجده هزار و دویست و دو ) تومان رسید.

 

دلار در بازار امروز تهران، به ۱۸,۵۲۰ (هجده هزار و پانصد و بیست ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۱.۳۴ درصدی داشته است.

 

یورو، امروز به ۲۰,۲۰۰ (بیست هزار و دویست ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۱.۵۶ درصدی داشته است.

 

پوند امروز با افزایش ۱.۷۲ درصدی، از ۲۳,۰۰۳ (بیست و سه هزار و سه ) تومان به ۲۳,۴۰۶ (بیست و سه هزار و چهارصد و شش ) تومان رسید.

 

امروز قیمت سکه بهار آزادی شاهد افزایش ۰.۶۷ درصدی بوده است، سکه بهار آزادی که روز قبل تا ۷,۳۵۰,۰۰۰ (هفت میلیون و سیصد و پنجاه هزار) تومان رسیده بود، امروز - سه شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ مصادف با ۱۶ ژوئن ۲۰۲۰ - با رشد ۰.۶۷ درصدی به ۷,۴۰۰,۰۰۰ (هفت میلیون و چهارصد هزار) تومان رسید.

 

سکه در بازار امروز تهران، به ۷,۷۳۰,۰۰۰ (هفت میلیون و هفتصد و سی هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۷۷ درصدی داشته است.

 

سکه امامی، امروز به ۷,۶۸۳,۰۰۰ (هفت میلیون و ششصد و هشتاد و سه هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۳۳ درصدی داشته است.

 

نیم سکه امروز با افزایش ۰.۷۸ درصدی، از ۳,۷۸۰,۰۰۰ (سه میلیون و هفتصد و هشتاد هزار) تومان به ۳,۸۱۰,۰۰۰ (سه میلیون و هشتصد و ده هزار) تومان رسید.

 

در بازار امروز ربع سکه نسبت به روز قبل ، با ۵۰۰۰۰ تومان افزایش، ۲,۰۹۰,۰۰۰ (دو میلیون و نود هزار) تومان نرخ گذاری شد.

 

همچنین هر سکه گرمی با افزایش ۲.۶۷ درصدی نسبت به ۲ روز پیش، ۱,۱۲۰,۰۰۰ (یک میلیون و یکصد و بیست هزار) تومان معامله شد.

 

 

نظر شما