صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۳:۱۵ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - 2020 June 16
کد خبر: ۴۶۴۸۴
تعداد نظرات: ۵ نظر

خبر تازه از قتل فجیع ریحانه عامری

ریحانه عامری دختر 22 ساله کرمانی توسط پدرش در کرمان با ضربات تبر کشته شد و قتلی مشابه رومینا اشرفی این بار در کرمان تکرار شد.

به گزارش راهبرد معاصر، از صبح امروز سه شنبه 28 خرداد ماه خبری مبنی بر قتل دختر جوانی به نام ریحانه عامری منتشر شد که معاونت اجتماعی پلیس استان کرمان در خصوص این پرونده خبر قتل ریحانه عامری را تایید و درباره جزئیات پرونده اعلام کرد که تحقیقات در حال بررسی است و بیان جزئیات آن به دستور مقام قضایی اعلام خواهد شد.

 

بعد از کشته شده رومینا اشرفی در تالش توسط پدرش و فاطمه برحی در آبادان توسط شوهر، این سومین قتل خانوادگی طی چند روز اخیر است که با سر و صدای زیادی در فضای مجازی همراه می شود.

 

طبق گفته پزشکی قانونی ‎ریحانه عامری در حالی که در بیابان رها شده بود تا ساعت ۹ شب زنده بود و بر اثر خونریزی زیاد جانش را از دست داد.


اما پدرش ساعت ۱۱ شب اعتراف به قتل کرد و وقتی پلیس رسید ریحانه دیگر جان نداشت او ۲۲ ساله بود و پدرش دور از چشم مادر، جان ریحانه را با تبر گرفت.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
احسن کرمانی باغیرت
ناشناس
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
سلام
تلفن
ناشناس
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
کاشکی همه خودشون وجای پدراین دختران قراربدهند معلوم نبوده دختره توچه کثافتی غلت میزده واقعا شورش ودرآوردند دخترهای بی حیا ناموس ووطن برای ایرانی حکم خون توبدن اینو وبه هنه عالمیان وغرب زدها برسونید درود بر غیرتمندان وناموس پرست های وطن
ناشناس
۰۶:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
خدا نعلتش بکنه
ناشناس
۰۵:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
خوبش کرد حتما اینم داشته با غیرته پدرش بازی میکرده که مرده خوبش شد افرین پدر باغیرت