صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۳:۳۰ - ۰۴ تير ۱۳۹۹ - 2020 June 24
کد خبر: ۴۷۵۵۳

هشدار فرمانده نیروی زمینی سپاه به ‌تروریست‌ها

فرمانده نیروی زمینی سپاه از پایان رزمایش اقتدار شهدای کرد مسلمان با دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده خبر داد و گفت: در این رزمایش مناطق آلوده به حضور تروریست ها با موفقیت پاکسازی شد.

به گزارش راهبرد معاصر؛سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور ‌از برگزاری موفقیت‌آمیز رزمایش اقتدار شهدای کرد مسلمان خبر داد و اظهار داشت: این رزمایش که در منطقه عمومی شمال غرب کشور، از دهانه چیلر در مرز عراق تا ارتفاعات چهل چشمه برگزار شد، با دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده پایان یافت.

 

سردار پاکپور با تاکید بر اهمیت برگزاری رزمایش های نیروی زمینی سپاه با هدف ارتقای آمادگی های رزمی افزود: در رزمایش اقتدار شهدای کرد مسلمان یگان های نیروی زمینی سپاه اعم از تیپ نیروهای مخصوص‌، زرهی، پیاده، پهپادی و هوانیروز و یگان‌های بومی سپاه‌های استانی در منطقه، تمامی سناریوهای رزمایش را با موفقیت به انجام رساندند.

 

فرمانده نیروی زمینی سپاه با تاکید بر اینکه  در رزمایش اقتدار شهدای کرد مسلمان مناطق آلوده به حضور تروریست‌ها با موفقیت پاکسازی شد‌، از آمادگی کامل یگان‌های عملیاتی این نیرو برای مقابله با تهدیدات خبر داد و تصریح کرد: برخورد قاطع با عناصر و گروهک های تروریستی دستور کار دائم نیروی زمینی سپاه است و در هر نقطه‌ای که تروریست‌ها حضور داشته باشند با اقتدار با آنان برخورد خواهیم کرد./ تسنیم

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: