صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۴:۴۲ - ۰۶ تير ۱۳۹۹ - 2020 June 26
کد خبر: ۴۷۷۹۰

ماجرا و علت صدای انفجار در شرق تهران

در ساعات ابتدایی امروز 6 تیر 99 صدای انفجار مهیبی در تهران شنیده شد. در ادامه برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ماجرا و علت صدای انفجار در شرق تهران با راهبرد معاصر همراه باشید.

به گزارش راهبرد معاصر، در بامداد امروز جمعه 6 تیر ماه صدای مهیبی از انفجار در شرق تهران باعث به وجود آمدن نور نارنجی در آسمان تهران شد و همین امر باعث شد تا کاربران فضای مجازی اخباری در خصوص مشاهده این نور نارنجی اخباری را در فضای مجازی منتشر کند. 

 

تصاویر منتشر شده مربوط به انفجار یک مخزن گاز صنعتی در حاشیه یکی از مراکز وزارت دفاع بوده است. این انفجار هیچ ارتباطی به تاسیسات نظامی واقع در منطقه فوق ندارد.

 

 

ماجرا و علت صدای انفجار در شرق تهران + جزئیات

 

توضیحات مدیر روابط عمومی و اورژانس تهران

میرشهاب الدین قوامی، مدیر روابط عمومی اورژانس تهران: تا این لحظه تقاضایی از اورژانس مبنی بر اعزام تکنسین و آمبولانس در این خصوص نداشته‌ایم.

 

توضیحات معاون امنیتی انتظامی استانداری تهران

حمیدرضا گودرزی معاون امنیتی انتظامی استانداری تهران گفت: موضوع توسط نیروی انتظامی در حال بررسی است. به محض اطلاع از موضوع حتماً به مردم اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

 

 

 

آرامش در ورودی منطقه نظامی پارچین
در بخش ورودی منطقه نظامی پارچین هیچگونه ازدحام و یا تردد خودروهای امدادی و آتش‌نشانی وجود ندارد.

 

 

عدم وجود وقوع آتش‌سوزی و یا دود در منطقه

در محدوده منطقه نظامی پارچین، وضعیت کاملا در حالت عادی است و هیچ نشانه‌ای از وقوع آتش‌سوزی و یا دود در منطقه وجود ندارد.

 

 

ماجرا و علت صدای انفجار در شرق تهران از زبان سخنگوی وزارت دفاع

 

 

سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به شنیده شدن صدای انفجار در مناطقی از شرق تهران گفت: این صدا مربوط به انفجار یک مخزن گاز در منطقه عمومی پارچین بوده و این حادثه هیچ تلفاتی به همراه نداشته است.

 

امیر سرتیپ دوم داود عبدی، معاون فرهنگی و سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح درباره علت انفجار بامداد جمعه در شرق تهران گفت: یک مخزن گاز در منطقه عمومی پارچین منفجر شد که این انفجار توسط عوامل آتش‌نشانی و اطفاء حریق کنترل و مهار شد و به لطف خدا هیچ تلفاتی نیز به همراه نداشته است.

 

وی خاطرنشان کرد: همکاران ما در محل مستقر و در حال بررسی دقیق‌تر موضوع هستند. ان‌شاءالله به محض این که اطلاعات تکمیلی را به دست بیاوریم، اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: