صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۴:۰۵ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - 2019 February 15
کد خبر: ۴۸۲۹

رفتار وحشیانه پدر جوان با پسر خردسالش! +فیلم

رفتار وحشیانه یک پدر جوان ویتنامی با فرزند خردسالش در یک مرکز خرید شلوغ در این کشور سوژه رسانه‌ها شد.

به گزارش راهبرد معاصر ، یکی از بزرگترین اشتباهات رفتار‌ی والدین با کودکان کتک زدن یا تهدید کلامی آن‌ها در مقابل دیگران به ویژه هم‌سن و سالان آن‌هاست. در حالی که کودک از ابتدای تولد و به صورت غریزی پدر و مادر را حامی خود تلقی می‌کند، چنین رفتار‌هایی دیوار اعتماد کودک به والدین را فرو ریخته و به تدریج موجب تغییر ذهنیت کودک و دوری او از خانواده می‌شود. مانند رفتار اشتباه یک پدر جوان تایوانی با پسر خردسالش در یک مکان عمومی که سوژه رسانه‌ها شد.

 

 

ویدئویی که توسط یکی از شاهدان عینی و با کمک دوربین تلفن همراه تهیه شده است، رفتار اشتباه این پدر جوان را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو که تبدیل به ویدئویی پربازدید در شبکه‌های اجتماعی شده، مشاهده می‌شود که این مرد ابتدا با لگد به سینه پسر خردسال خود زده و او را روی زمین می‌اندازد. در ادامه این مرد پسر خردسال خود را از زمین بلند کرده و او را تهدید به پرتاب از بالکن فروشگاه به پایین می‌کند.

 

یکی از مشتریان فروشگاه که در این لحظه در حال عبور از مقابل آن‌ها بود، بلافاصله مداخله کرده و به ماجرا پایان می‌دهد. پس از این حادثه این خانواده فروشگاه را ترک کردند. «ژوئو هسین یون»، افسر پلیس مستقر در فروشگاه در این باره گفت که او و همکارانش از فاصله نزدیکی شاهد این صحنه و کودک‌آزاری مرد جوان بودیم. هنوز گزارشی در مورد بازداشت پدر کودک منتشر نشده است. این اتفاق در بازار خرید TS در شهر «تاینان» واقع در جنوب غربی تایوان رخ داد.

 

گفتنی است؛ رفتار اشتباه این پدر جوان تایوانی با کودک خردسالش در حالی خبرساز می‌شود که چندی پیش نیز شیوه برخورد اشتباه یک زن جوان اکراینی با پسر خردسالش نیز خبرساز شده بود. این زن جوان در یک مرکز خرید و در مقابل هم‌سن و سالان کودک اقدام به کتک زدن فرزندش کرده بود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: