صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۱:۱۵
  • چهارشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۱
  • Wednesday 19 October 2022
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۷ - ۱۰ تير ۱۳۹۹ - 2020 June 30
کد خبر: ۴۸۴۲۶

آخرین وضعیت و آمار کرونا در ایران امروز سه شنبه 10 تیر 99

آخرین وضعیت و آمار کرونا در ایران امروز سه شنبه 10 تیر 99 و آمار رسمی مبتلایان و فوت شدگان ویروس کرونا را می توانید روزانه از طریق این خبر دنبال کنید.

به گزارش راهبرد معاصر، شیوع ویروس کرونا که در تاریخ 30 بهمن و از قم در ایران گزارش شد و هر روز آمار تازه‌ای از کرونا را در ایران داریم که این آماررسمی و از سوی وزارت بهداشت اعلام می شود، که شامل : آمار مبتلایان جدیدکرونا؛ بهبود یافتگان کرونا و آمار مرگ براثر کرونا در ایران می‌باشد، در ادامه آخرین وضعیت و آمار کرونا در ایران امروز سه شنبه 10 تیر 99 را به اطلاع می‌رسانیم.

 

وضعیت و آمار کرونا در ایران امروز سه شنبه 10 تیر 99 همچنان روبه گسترش است و تمام کشورهای جهان تا کنون درگیر آن شده اند و روزانه قربانی می گیرد. 

 

سیما لاری رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت هر روز جدیدترین آمار کرونا در کشور را گزارش می‌دهد برای اطلاع یافتن از آخرین آمار کرونا در ایران امروز سه شنبه10  تیر 99  با ما همراه باشید.

 


آخرین وضعیت و آمار کرونا در ایران امروز سه شنبه 10 تیر 99


سخنگوی وزارت بهداشت از ابتلای ۲ هزار و ۴۵۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور خبر داد و گفت: استان‌های سیستان و بلوچستان، ایلام، لرستان و گلستان در وضعیت هشدار قرار دارند.


 سیما لاری، سخنگوی وزارت بهداشت اظهار داشت: از دیروز تا امروز و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۴۵۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۴۳۵ مورد بستری شدند.

 

وی ادامه داد: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۲۲۷ هزار و ۶۶۲ نفر رسید.متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۴۷ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۰ هزار و ۸۱۷ نفر رسید.

 

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: خوشبختانه تاکنون ۱۸۸ هزار و ۷۵۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.۳۰۴۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

 

 

لاری بیان داشت: تاکنون یک میلیون و ۶۶۶ هزار و ۵۸۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

 

وی متذکر شد: استان‌های خوزستان، کردستان، آذربایجان های غربی و شرقی، هرمزگان، بوشهر، خراسان رضوی و کرمانشاه در وضعیت قرمز و استان‌های سیستان و بلوچستان، ایلام، لرستان و گلستان در وضعیت هشدار قرار دارند.

 

 

 

لازم به ذکر است که ویروس کرونا بیماری تنفسی جدیدی است که از چین نشئت در بیشتر کشورهای جهان شیوع پیدا کرده و در تمام کشورها نیز روند تصاعدی داشته است و میلیون ها نفر را در جهان مبتلا کرده است و هر روز نیز یافته های جدیدی از این ویروس ارائه می شود.

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: