صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۳:۰۴
  • پنجشنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۱
  • Thursday 15 September 2022
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۹ - ۱۱ تير ۱۳۹۹ - 2020 July 01
کد خبر: ۴۸۵۷۳

قیمت امروزسهام بورس/ اعلام بالاترین و پایین‌ترین رشد سهام

امروز سهامداران شرکت‌های سرمایه‌گذاری توسعه صنعت و تجارت، معدنی و صنعتی چادرملو و سیمان تهران در بورس و معامله‌گران شرکت‌های آهن و فولاد ارفع، سرمایه‌گذاری مسکن الوند و پالایش نفت لاوان در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش راهبرد معاصر، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد ۶۶ هزار و ۴۴ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۶۱۲ هزار و ۸۸۹ واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۹ میلیارد و ۱۸۰ میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۱۳ هزار و ۷۴۰ میلیارد تومان در بیش از یک میلیون و ۳۹۱ هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

 

بر این اساس سهامداران شرکت‌های سرمایه‌گذاری توسعه صنعت و تجارت، معدنی و صنعتی چادرملو و سیمان تهران امروز بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های بهنوش ایران، فروسیلیس ایران و قند ثابت خراسان بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

 

این گزارش می‌افزاید: در بازار‌های فرابورس ایران هم معامله ۲ میلیارد و ۵۱۹ میلیون ورقه به‌ارزش ۵ هزار و ۴۶۰ میلیارد تومان در ۷۱۵ هزار و ۸۰۷ نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۴۸۳ واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۷۰۰۰ واحد قرار گرفت.

 

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های آهن و فولاد ارفع، سرمایه‌گذاری مسکن الوند و پالایش نفت لاوان بیشترین رشد را داشتند و انواع اوراق تسهیلات مسکن به همراه شرکت‌های دامداری تلیسه نمونه، هتل پارسیان کوثر اصفهان و شیر پاستوریزه پگاه گلپایگان بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند./ تسنیم

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: