صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۹:۴۶ - ۱۳ تير ۱۳۹۹ - 2020 July 03
کد خبر: ۴۸۸۵۰

چرا ابی ریش تراشید؟+ عکس

ابراهیم حامدی یا ابی، از پرطرفدارترین خوانندگان موسیقی پاپ ایران گفت به منظور جمع آوری کمک مالی برای یونیسف ریش خود را پس از تقریبا ۵۰ سال تراشیده است.

به گزارش راهبرد معاصر، ابی خواننده آن ور آبی پس از 50 سال ریش خود را ترشید. تراشیدن ریش های ابی آن هم پس از 50 سال جنجال بزرگی در فضای مجازی به راه انداخت و واکنش های زیادی را به همراه داشت.

 

ابراهیم حامدی یا ابی، از پرطرفدارترین خوانندگان موسیقی پاپ ایران اعلام کرد به دنبال جمع آوری کمک مالی برای یونیسف ریش خود را پس از تقریبا ۵۰ سال تراشیده است.

 

ابی در اینستاگرام خود نوشته است: «پس از چندین دهه از زدن ریش خودم خودداری می‌کردم، برای این‌کار هدفی تعیین کردم و گفتم تنها در این صورت حاضرم این کار رو انجام بدم، اما هرگز فکر نمی‌کردم به این سرعت کمک ها جمع آوری بشه و مجبور بشم برم جلوی آیینه! »

 

 

ابی هفته گذشته از طریق بنیاد «با تو»، بنیاد خیریه ای که خود موسس آن است، از طرفدارانش خواسته بود کمک‌های نقدی خود را به یونیسف اهدا کنند.

 

ابی همچنین گفته بود: « تصمیم گرفتم در راستای این حرکت بزرگ و خیرخواهانه، بعد از تقریبا ۵۰ سال از آخرین باری که ریش های خودم رو اصلاح کردم، و برای ایجاد انگیزه به افزایش کمک های مالی و مشارکت شما عزیزان در این کمپین، برای دومین بار بعد از سال ۱۹۷۱ و به محض رسیدن میزان مشارکت به ۱۰ هزار دلار، ریش‌های خودم رو اصلاح کنم.کامل و از ته!»

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: