صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۸:۴۲ - ۱۴ تير ۱۳۹۹ - 2020 July 04
کد خبر: ۴۹۰۰۹
تعداد نظرات: ۲ نظر

عکس میترا ابراهیمی همسر پیمان قاسم خانی

عکس میترا ابراهیمی همسر پیمان قاسم خانی که این روزهای در فضای مجازی منتشر شده است، سوژه داغی برای کاربران فضای مجازی شده است. پیمان قاسمخانی پس از جدایی از بهاره رهنما با میترا ابراهیمی روانشناس و مستندساز سرشناس ایرانی ازدواج کزد.

به گزارش راهبرد معاصر، پیمان قاسمخانی فیلمنامه نویس مطرح ایرانی پس از جدایی از بهاره رهنما بازیگر ایرانی سالها ازدواج نکرد اما این روزها عکس میترا ابراهیمی همسر پیمان قاسم خانی در فضای مجازی منتشر شده است.

 

 

مدتی است خبر ازدواج پیمان قاسم خانی و میترا ابراهیمی مستند ساز و روانشناس سرشناس در صفحات مجازی منتشر شده و حاکی بر ازدواج مجدد پیمان قاسم خانی همسر سابق بهاره رهنما می باشد گفته میشود تا کنون این خبر توسط پیمان قاسم خانی و یا میترا ابراهیمی تایید و یا تکذیب نشده است.

 

بیوگرافی

پیمان قاسم خانی زاده ۳۰ دی‌ ۱۳۴۴ خورشیدی است.پیمان قاسم خانی فیلمنامه‌نویس و بازیگر ایرانی است.پیمان قاسم‌خانی در اکثر ساخته‌های مهران مدیری به عنوان نویسنده و یا سرپرست نویسندگان در کنار او حضور داشته‌است.پیمان قاسم خانی همسر سابق بهاره رهنما یکی از بازیگران سینما و تلویزیون ایران است.همچنین پیمان قاسم خانی،برادر مهراب قاسم خانی فیلمنامه نویس و طراح صحنه و لباس است.

 

 

پیمان قاسمخانی پس از یک تجربه بازیگری نه چندان موفق در”عاشقانه” (علیرضا داوودنژاد، ۱۳۷۴) با نگارش فیلمنامه “دختری با کفش های کتانی” (رسول صدرعاملی، ۱۳۷۷) جایگاه خود را به عنوان یک فیلمنامه نویس حرفه ای تثبیت کرد. بااینکه در مرحله نگارش فیلمنامه “دختری با کفشهای کتانی” صدرعاملی ازفریدون فرهودی خواست که نسخه ای جدید بر فیلمنامه قاسمخانی بنویسد و بخش هایی رابه داستان بیفزاید، اما نتیجه کم و بیش کاری یک دست از آب درآمد که برای زمان خودشفیلمی جسورانه به شمار می رفت و البته الگویی برای سازندگان فیلم های تین ایجری شدکه در ظاهر داعیه اجتماعی بودن داشتند، اما هدفشان بیشتر فتح گیشه بود.

 

پیمان قاسمخانی و همسر سابقش بهاره رهنما

پیمان قاسم‌خانی در بیشتر سریال های مهران مدیری به عنوان طراح فیلمنامه و سرپرست نویسندگان حضور داشته است. او در سال ۹۷ پس از ۱۱ سال، در سریال هیولا دوباره با مهران مدیری همکاری می کند.

 

 

او در سال ۱۳۷۱ با  بهاره رهنما  بازیگر ایرانی ازدواج کرد و در سال ۷۶ صاحب دختری بنام پریا شدند به گفته‌ی بهاره رهنما درباره ازدواجشان زمانی که ۱۷ سال داشت و دانشجوی سال اول دانشگاه بود باهم آشنا شدند و در سال‌های بعد این آشنایی شکلی جدی‌تر به خود گرفت. آنها در سال ۱۳۷۳ باهم ازدواج کردند و حاصل این ازدواج یک دختر به نام پریا قاسم‌خانی است. این زوج پس از 24 سال زندگی مشترک در سال 94 از یکدیگر جدا شدند.

 

 

او برای نوشتن فیلم نامه (دختری با کفش‌های کتانی) موفق به دریافت جایزه بهترین فیلم‌نامه نویس از خانه سینما شد‌، بعد سناریو و سرپرست نویسندگی سریال «پاورچین» را به کارگردانی مهران مدیری بعهده گرفت.

 

پیمان قاسمخانی سابقه ساختن فیلمی کوتاه به نام “هزارپا” با بازی پگاه آهنگرانی، سروش صحت، بهاره رهنما و مهران مدیری را دارد.

 

ازدواج مجدد پیمان قاسمخانی با میترا ابراهیمی

مدتی است خبر ازدواج پیمان قاسم خانی و میترا ابراهیمی مستند ساز و روانشناس سرشناس در صفحات مجازی منتشر شده و حاکی بر ازدواج مجدد پیمان قاسم خانی می باشد میترا ابراهیمی ۳۱ سال سن دارد و تا کنون ازدواج نکرده است .او دارای مدرک روانشناسی میباشد و سابقه فعالیت در زمینه هنری دارد . میترا ابراهیمی یک مستند ساز حرفه ای است. میترا ابراهیمی در سال ۱۳۹۸ شمسی اولین فیلم بلند مستند خود را با نام ” کامی ” درباره کامیار شاپور ، پسر فروغ فرخزاد کارگردانی کرده بود و این فیلم را در سیزدهمین جشنواره سینما حقیقت از پرده‌ سینمای چارسو به اکران رساند. ” کامی ” ، روایتگرِ زندگی کامیار شاپور ، فرزند فروغ فرخزاد و پرویز شاپور است. پرتره‌ ای از مردی که می ‌توان او را نماد عزلت آدمی در دوران معاصر دانست.

 

 

میترا ابراهیمی در مصاحبه ای درباره علاقه شخصی خود به فیلمسازی می گوید: ” شغل من در واقع روانشناسی است؛ اما همیشه به ادبیات علاقمند بودم و آن را دنبال می ‌کردم حتی کلاس ‌های فیلمنامه نویسی نیز شرکت کرده بودم اما تجربه ‌ای در زمینه فیلمسازی نداشتم فیلمسازی برایم به صورت وحشتناکی سخت بود و اما با خوش شانسی بزرگی روبرو شدم و آن کامیار شاپوری بود که روبروی دوربین من نشسته بود و با همه چیز کنار می ‌آمد.

 

 

پیش از تدوین مستند کامی هر کسی که به تماشای آن می ‌نشست از جمله مهرداد اسکویی از ارتباط خوبی که بین ما شکل گرفته بود جا می‌خورد. این مستند به صورت یواشکی و به دور از چشم استاد‌هایم فیلمبرداری شد زیرا همه می‌گفتند که تو هنوز آماده نیستی، در این بین همچنان به کلاس می ‌رفتم و تمام چیزهایی که یاد می ‌گرفتم را صبح روز بعد به محل فیلمبرداری می‌بردم و از آن‌ ها استفاده می ‌کردم. “


دختر 15 ساله رقیب سرسخت پیمان قاسم‌خانی

باور می‌کنید جوانک پر شور و حال و مسئولیت‌گریز فیلم «سن پترزبورگ» یک پدر مسئول، همیشه نگران و البته خیلی حسود باشد؟! پدری که چشم دیدن دوست فرزندش را ندارد. پیمان قاسم‌خانی چنین پدری است.

 

 

پیمان قاسم‌خانی که با دختر 15 ساله‌اش فیلم‌های اکشن می‌بیند، یک رقیب خیلی جدی دارد. او نویسنده‌ ی موفقی است، تجربه بازیگری خوبی هم دارد، معروف و مشهور هم هست اما رقیب او یک دختر نوجوان 15 ساله است. همان دختری که پریا (دخترش) ساعت‌ها با او تلفنی حرف می‌زند...: «رقیب من یک دختر 15 ساله است که به او حسادت می‌کنم وقتی می‌بینم پریا ساعت‌ها با او تلفنی حرف می‌زند و چیزهایی به او می‌گوید که به من نمی‌گوید. وقتی این دختر به خانه ما می‌آید، چپ‌چپ به او نگاه می‌کنم و دوست دارم کاری کنم که زودتر برود.»

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
۱۴:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
دخترم ماپیرمردها مگه دل نداریم چه مونه مگه دنیادیده و کمی پولداریم
ناشناس
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
خاک تو سرت میترا ابراهیمی.....ادم قطعی بود با یه پیرمرد ازدواج کردی ...یعنی اگه من جای بابات بودم یه تف هم مینداختم تو صورتش که جراعت کرده بیاد خاستگاریه یکی که جا دخترشه....واقعا برو بمیر