صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۱:۱۳ - ۱۴ تير ۱۳۹۹ - 2020 July 04
کد خبر: ۴۹۰۳۱

قیمت طلا قیمت سکه قیمت ارز قیمت دلار امروز 14 تیر 99 + جدول

قیمت طلا قیمت سکه قیمت ارز قیمت دلار امروز شنبه ۱۴ تیر ۹۹ مشخص شد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ قیمت طلا قیمت سکه قیمت ارز قیمت دلار امروز شنبه ۱۴ تیر ۹۹ اعلام شد و بازار ارز و سکه امروز نسبت به روزهای قبل افزایش قیمت را تجربه کرده است.

 

بازار تهران امروز شاهد افزایش عمده قیمت هاست و دلار در بازار هم گران شد و به ۲۱,۲۵۰ (بیست و یک هزار و دویست و پنجاه ) تومان رسید.
 
 
بازار تهران امروز شاهد افزایش عمده قیمت هاست و دلار در بازار هم گران شد و به ۲۱,۲۵۰ (بیست و یک هزار و دویست و پنجاه ) تومان رسید.
 

امروز هر اونس طلا خلاف افت قبلی خود، رشد قیمت را تجربه کرد، هر اونس طلا که ۲ روز پیش تا ۱,۷۶۹ (یک هزار و هفتصد و شصت و نه ) تومان رسیده بود، امروز - شنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۹ مصادف با ۰۴ جولای ۲۰۲۰ - با رشد ۰.۴۲ درصدی به ۱,۷۷۶ (یک هزار و هفتصد و هفتاد و شش ) دلار رسید.

 

قیمت طلا امروز بالا رفت و هر گرم طلا ۱۸ عیار، امروز به ۹۰۷,۵۰۰ (نهصد و هفت هزار و پانصد ) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، افزایش ۲.۰۲ درصدی داشته است.

 

هر گرم طلا ۲۴ عیار امروز با افزایش ۲.۰۳ درصدی، از ۱,۱۸۵,۴۰۰ (یک میلیون و یکصد و هشتاد و پنج هزار و چهارصد ) تومان به ۱,۲۱۰,۰۰۰ (یک میلیون و دویست و ده هزار) تومان رسید.

 

در بازار امروز هر مثقال طلا ۱۸ عیار نسبت به ۲ روز پیش، با ۷۸۰۰۰ تومان افزایش، ۳,۹۲۹,۰۰۰ (سه میلیون و نهصد و بیست و نه هزار) تومان نرخ گذاری شد.

 

امروز قیمت دلار مانند ۲ روز پیش رشد را تجربه کرد. دلار که ۲ روز پیش تا ۱۸,۹۵۲ (هجده هزار و نهصد و پنجاه و دو ) تومان رسیده بود، امروز - شنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۹ مصادف با ۰۴ جولای ۲۰۲۰ - با رشد ۸.۴۴ درصدی به ۲۰,۷۰۰ (بیست هزار و هفتصد ) تومان رسید.

 

دلار در بازار امروز تهران، به ۲۱,۲۵۰ (بیست و یک هزار و دویست و پنجاه ) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، افزایش ۲.۳۵ درصدی داشته است.

 

یورو، امروز به ۲۳,۱۰۲ (بیست و سه هزار و یکصد و دو ) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، افزایش ۸.۶۵ درصدی داشته است.

 

در بازار امروز درام ارمنستان ۴۵ (چهل و پنج ) تومان، درهم امارات ۵,۸۰۹ (پنج هزار و هشتصد و نه ) تومان، لاری گرجستان ۶,۹۳۱ (شش هزار و نهصد و سی و یک ) تومان، لیر ترکیه ۳,۰۹۹ (سه هزار و نود و نه ) تومان، دلار کانادا ۱۵,۶۹۶ (پانزده هزار و ششصد و نود و شش ) تومان، دلار استرالیا ۱۴,۷۶۶ (چهارده هزار و هفتصد و شصت و شش ) تومان، فرانک سوئیس ۲۲,۶۶۵ (بیست و دو هزار و ششصد و شصت و پنج ) تومان، روبل روسیه ۲۹۹ (دویست و نود و نه ) تومان، بات تایلند ۶۸۸ (ششصد و هشتاد و هشت ) تومان و رینگیت مالزی ۴,۹۷۸ (چهار هزار و نهصد و هفتاد و هشت ) تومان نرخ گذاری شدند.

 

امروز قیمت سکه بهار آزادی مانند ۲ روز پیش رشد را تجربه کرد. سکه بهار آزادی که ۲ روز پیش تا ۸,۹۰۰,۰۰۰ (هشت میلیون و نهصد هزار) تومان رسیده بود، امروز - شنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۹ مصادف با ۰۴ جولای ۲۰۲۰ - با رشد ۵.۳۱ درصدی به ۹,۴۰۰,۰۰۰ (نه میلیون و چهارصد هزار) تومان رسید.

 

سکه در بازار امروز تهران، به ۱۰,۲۵۰,۰۰۰ (ده میلیون و دویست و پنجاه هزار) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، افزایش ۴.۸۷ درصدی داشته است.

 

سکه امامی، امروز به ۹,۹۱۳,۰۰۰ (نه میلیون و نهصد و سیزده هزار) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، افزایش ۴.۴۸ درصدی داشته است.

 

نیم سکه امروز با افزایش ۳.۰۶ درصدی، از ۴,۷۵۰,۰۰۰ (چهار میلیون و هفتصد و پنجاه هزار) تومان به ۴,۹۰۰,۰۰۰ (چهار میلیون و نهصد هزار) تومان رسید.

 

همچنین ربع سکه با افزایش ۵.۲۶ درصدی نسبت به ۲ روز پیش، ۲,۸۵۰,۰۰۰ (دو میلیون و هشتصد و پنجاه هزار) تومان معامله شد.

 

هر سکه گرمی، امروز به ۱,۵۰۰,۰۰۰ (یک میلیون و پانصد هزار) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، افزایش ۳.۳۳ درصدی داشته است.

نظر شما