صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۱:۳۷ - ۱۶ تير ۱۳۹۹ - 2020 July 06
کد خبر: ۴۹۳۷۰

آخرین وضعیت بازیکنان تیم فوتبال استقلال

عضو هئیت مدیره باشگاه استقلال درباره آخرین مسائل این باشگاه توضیحاتی داد.

به گزارش راهبرد معاصر، حجت نظری عضو هیئت مدیره تیم فوتبال استقلال گفت: مصاحبه ام درباره دریافت جام پرسپولیس تنها یک شوخی بود و بهتر است بیشتر از این به حاشیه‌ها دامن نزنیم.

 

نظری ادامه داد: همه ما باید بپذیریم که جان انسان‌ها از هر چیز دیگری مهم‌تر است و همه آن‌هایی که جان شان امروز در خطر است، فرزندان همین کشور هستند.

 

نظری افزود: اگر این موضوع‌ها را در تصمیم‌گیری‌هایمان لحاظ کنیم، خیلی از مشکلات حل خواهد شد. فعالیت‌های مختلف سطح خطر پذیری متفاوتی دارند و فوتبال نیز جزو پر خطرترین ورزش ها است، زیرا در این ورزش برخورد بالا است و در روز‌های اخیر نیز شاهد کرونایی شدن تعداد بالایی از آن‌ها شدیم. بی شک حضور این ورزشکاران در زمین تمرین و زمین مسابقه جان آن‌ها و خانواده هایشان را در خطر قرار خواهد داد و قطعا این موضوع باب میل سیاست گذاران نیست.

 

او ادامه داد: مسئولان سازمان لیگ باید به این موضوع فکر کنند که اگر کسی جانش را در این مسیر از دست بدهد و یا حتی باعث آن شود تا آینده حرفه ای او به خطر بیفتد، تک تک تصمیم‌گیرندگان مسئول خواهند بود.

 

عضو هیئت مدیره استقلال بیان کرد: حتی در فتوای یکی از علما دیده‌ام اگر کسی کرونا داشته باشد و از آن با خبر باشد و آن را به کسی دیگری انتقال دهد، از لحاظ شرعی دیه فرد فوت شده بر گرداندن او خواهد بود، پس با توجه به این موضوع در فوتبال هم تصمیم‌گیرندگان، مدیران و مسئولان این ورزش قطعاً مسئولیت خواهند داشت.

 

نظری در ادامه در واکنش به فوتبالی نبودنش گفت: شاید من اهل فوتبال نباشم، اما در پایان کارم در باشگاه استقلال قطعاً عملکردم را منتشر خواهم کرد. به نظر من در یک باشگاه فوتبالی و خیلی از هیئت مدیره‌ها، مدیران باید از هر قشری باشند، چراکه همفکری این افراد در کنار هم قطعاً نتایج خوبی را در پی خواهد داشت .چه بسا که در بسیاری از ارگان‌های دولتی و به دور از ورزش، خیلی از ورزشکاران کشورمان حضور یافتند و مشغول به کار شدند.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: