صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۲۳:۳۳
  • چهارشنبه ۰۲ شهريور ۱۴۰۱
  • Wednesday 24 August 2022
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۲ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - 2019 February 17
کد خبر: ۴۹۷۲

واکنش جواد ظریف به انتقادهای ستاره فوتبال پرسپولیس

وزیر امور خارجه با قدردانی از دلسوزی علی کریمی درخصوص نگرانی از فشار بر مردم گفت: نباید فضاسازی‌های یک‌جانبه را داوری کرد.

به گزارش راهبرد معاصر ، محمدجواد ظریف  درخصوص اظهارنظر کریمی درخصوص سخنرانی اخیرش در زمینه افتخار به «مقاومت» ملت‌های منطقه در مقابل تجاوزگران و تروریست‌ها و افراطی‌ها افزود: «ما مردم ایران» همه در یک کشتی نشسته‌ایم و تفاوتی میان «ما» نیست.وی ادامه داد: اگر رنجی و شادی هست، اگر افتخاری هست مال همه «ما» است.

 

اینکه آقای کریمی نگران فشار بر مردم است، ستودنی است، اما بنده نیز همه فشارهای داخلی و خارجی را برای تلاش جهت کاستن این فشارها با کمال افتخار و به‌عنوان کوچک‌ترین انجام وظیفه در برابر ایثارهای ملت بزرگ ایران پذیرفته و ان‌شاءالله در آینده نیز همین تلاش را بی‌پروا ادامه خواهم داد.وزیر امور خارجه اظهار کرد: برای آقای کریمی احترام قائلم و تفاوتی بین خودمان نمی‌بینم. همه ایرانی هستیم و در یک فضا تنفس و در یک کشور زندگی می‌کنیم. اگر ایشان و دیگرانی از عرایض بنده یا در واقع از نقل قول‌های ناقصی از عرایضم دلگیر شده‌اند، بسیار متاسفم. اما تقاضای من از کریمی عزیز و دلسوز، دیگر دوستان و هموطنان این است که قبل از داوری براساس فضاسازی‌های یک جانبه، یک بار عرایض بنده در آن سخنرانی را به‌طور کامل گوش دهند.

ایرنا

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: