صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۰۷:۰۰ - ۲۳ تير ۱۳۹۹ - 2020 July 13
کد خبر: ۵۰۲۷۳

آخربن قیمت روز طلای ۱۸ عیار نرخ ارز نرخ دلار سکه طلا یورو| امروز دوشنبه ۲۳ تیر ۹۹ + جدول

قیمت طلا قیمت سکه قیمت ارز قیمت دلار امروز دوشنبه ۲۳ تیر ۹۹ مشخص شد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ قیمت سکه قیمت طلا و نرخ ارز در دوشنبه ۲۳ تیر ۹۹ اعلام شد. با توجه به نوسانات شدید بازار ارز و سکه بسیاری از مردم می خواهند بدانند که بالاخره برای خرید طلا اقدام کنند یا صبر کنند و قیمت پایین می آید. از طرفی برخی دلالان که میزان زیادی از طلا را نزد خود نگه داشته اند مانع کاهش قیمت ها می شوند تا بتوانند با سوداگری بیشتر از این گرانی ها سود بیشتری کسب کنند. قیمت سکه قیمت طلا و نرخ ارز را در دوشنبه ۲۳ تیر ۹۹ در ادامه بخوانید.

 

در ادامه با راهبرد معاصر همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم به قیمت طلا در هفته ای که گذشت. قیمت طلا در هفته گذشته شیب صعودی داشت و هر روز شاهد بالارفتن قیمت طلا در بازار تهران بودیم تا جایی که قیمت طلا در آخرین روز هفته یعنی پنجشنبه به بالاترین حد خود رسید و  قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار رکورد 966 هزارتومان را زد و به قیمت 966900(نهصد و شصت و شش هزار و نهصد تومان) فروخته شد.

 

قیمت طلای ۱۸ عیار نرخ ارز نرخ دلار قیمت سکه طلا| امروز دوشنبه ۲۳ تیر ۹۹

 

 امروز ( ۲۳ تیر ۹۹)  هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با قیمت۱۰ میلیون و۶۷۰ هزار تومان، نیم سکه۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۸۰هزار  تومان و سکه گرمی  یک میلیون و ۶۱۰ هزار  تومان داد و ستد شد.

 

همچنین قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی به  یک هزار و ۸۰۷  دلار  رسید  و هر گرم طلای ۱۸ عیار به مبلغ۹۶۷ هزار و ۲۱۰ تومان معامله می‌شود.

 

بذر افشان  تصریح کرد: در حال حاضر حباب سکه یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است.

 

 

نرخ سکه و طلا در۲۳  تیر ۹۹
محصول  نرخ (تومان)
سکه تمام بهار آزادی طرح جدید  ۱۰.۶۷۰.۰۰
سکه تمام طرح قدیم  ۹.۸۰۰.۰۰۰
نیم سکه بهار آزادی ۵۰.۳۰۰.۰۰۰
ربع سکه بهار آزادی ۳.۰۸۰.۰۰۰
سکه گرمی  ۱.۶۱۰.۰۰۰ 
اونس جهانی  یک هزار و ۸۰۷ دلار
طلای ۱۸ عیار  ۹۶۷.۲۱۰

 

نرخ ارز بین بانکی در 23 تیر؛ نرخ ۱۳ ارز ثابت ماند

 

بانک مرکزی امروز (دوشنبه ۲۳ تیر) نرخ ۴۷ ارز بین بانکی را اعلام کرد که بر این اساس قیمت ۱۳ ارز ثابت ماند، همچنین نرخ ۲۳ ارز روند افزایشی داشت و نرخ ۱۱ ارز کاهش پیدا کرد.

 

بر این اساس هر دلار آمریکا بدون تغییر قیمت همانند روز‌های گذشته ۴۲ هزار ریال قیمت خورد و پوند انگلیس نیز به قیمت ۵۳ هزار و ۱۴۹ ریال  قیمت گذاری شده است

 

در ادامه جدول نرخ رسمی ۴۷ ارز منتشر شده توسط بانک مرکزی را مشاهده می‌کنید:

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: