صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۵:۵۳ - ۲۳ تير ۱۳۹۹ - 2020 July 13
کد خبر: ۵۰۴۲۹

یکتا ناصر کرونا هم گرفت + عکس

یکتا ناصر بازیگر سینما و تلویزیون به کرونا مبتلا شد.

به گزارش راهبرد معاصر،  یکتا ناصر؛ بازیگر سریال «دل» و همسر منوچهر هادی، گارگردان سینما و تلویزیون از ابتلای خود به کرونا خبر داد.

 

طی روزهای اخیر منوچهر هادی؛ همسر یکتا ناصر هم از مثبت بودن تست کرونای خود خبر داده بود و در عین حال وضعیت جسمی خود را مناسب توصیف کرد.



یکتا ناصر متولد ۱۲ آبان ۱۳۵۷ است.یکتا ناصر متولد شده در تهران است.یکتا ناصر بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران است.یکتا ناصر همسر منوچهر هادی است. یکتا ناصر در ۱۹ سالگی به واسطه علاقه به بازیگری به چند دفتر سینمایی مراجعه کرده و در تست انتخاب بازیگر شرکت نمود بطوریکه در نهایت برای بازی در سریال گلهای کاغذی انتخاب شد.

 


یکتا ناصر بازیگر سینما و تلویزیون و همسر منوچهر هادی به کرونا مبتلا شد. پس از اینکه خبر ابتلای منوچهر هادی به ویروس کرونا منتشر و تایید شد حالا یکتا ناصر همسر او نیز در صفحه اینستاگرام خود از ابتلا به این ویروس خبر داد و نوشت:

 

«ممنونم از همه دوستان و عزیزانى که به من لطف دارند و نگران هستند ولى من فعلاً قرنطینه هستم و اصلاً بیماریم وخیم نیست. آرزوى سلامتى، صبورى و استقامت دارم براى همگى و اى کاش باهم مهربانتر باشیم. همه ما در زندگى زخمهایى داریم که علاجش زخم زبان زدن به دیگران نیست. سپاسگزارم از مهر همه شما بزرگواران»/ رکنا

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: