صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۰۸:۱۳ - ۲۸ تير ۱۳۹۹ - 2020 July 18
کد خبر: ۵۱۰۰۷
قرعه کشی سایپا؛

اسامی برندگان قرعه کشی سایپا ساینا کوئیک شاهین+ لیست برندگان

اسامی برندگان قرعه کشی سایپا اعلام شد. درباره جزئیات بیشتر درباره طرح پیش فروش سه محصول سایپا در ادامه با ما باشید.

به گزارش راهبرد معاصر؛ اسامی برندگان قرعه کشی سایپا  اعلام شد. در طرح پیش فروش سایپا در این مرحله 3 محصول این خودروساز بزرگ کشور در سبد این دوره قرار گرفت. برندگان قرعه کشی امروز باید طی چند روز آینده مبلغ پیش پرداخت را واریز کنند و منتظر تحویل خودروهایشان در موعد مقرر باشند.

 

 ثبت نام سه محصول سایپا از ۲۳ تیر به مدت ۲ روز انجام شد. این طرح با عنوان پیش فروش به عرضه ۳ محصول سایپا منجر خواهد شد.
 
 

قرعه کشی سه محصول سایپا آغاز شد

 

قرعه کشی ۳ محصول سایپا (شاهین، کوییک s و ساینا s)  امروز با حضور نهادهای نظارتی و مسئولان این شرکت خودروسازی آغاز شد.  در ادامه با راهبرد معاصر همراه باشید تا از لحظه به لحظه قرعه کشی مطلع شوید.

 

اسامی برندگان قرعه کشی سایپا اعلام شد

 

برای دیدن لیست اسامی برندگان قرعه کشی سایپا اینجا کلیک کنید

 

 

باقری گفت: کسانی که امروز منتخب قرعه‌کشی نشوند نگران نباشند، زیرا فردا 10 صبح پیش‌فروش مشارکت در تولید با بازه زمانی تحویل شهریور و مهر 1400 آغاز می‌شود.

 

به گفته وی، پیش‌فروش فردا صبح، برای سه محصول ساینا اس، کوییک‌اس، شاهین و 3 محصول جدید خواهد بود.

 

باقری با بیان اینکه پیش‌فروش همراه با سود مشارکت است، افزود: 250 هزار نفری که این مرحله ثبت‌نام کرده‌بودند، برای پیش‌فروش فردا دیگر نیاز به ثبت جدیداطلاعات ندارند و صرفاً با مراجعه به سایت و ورود کد کاربری، می‌توانند پیش‌ثبت کنند.

 

گفتنی است؛ برای این طرح فروش 14 هزار خودرو شامل 3 هزار دستگاه شاهین، 5 هزار دستگاه کوییک.اس و 6 هزار دستگاه ساینا. اس در نظر گرفته شده بود.

 

 پیش پرداخت علی الحساب در این طرح برای خودرو شاهین 80 میلیون تومان، برای خودرو کوییک.اس 40 میلیون و 800 هزار تومان و برای خودرو ساینا. اس 39 میلیون و 800 هزار تومان در نظر گرفته شده است. همچنین زمان تحویل خودرو شاهین اسفندماه 99، کوییک- اس، بهمن و اسفند 99 و خودرو ساینا- اس زمستان 99 پیش بینی شده است.

 

اسامی منتخب دومین طرح پیش فروش یکساله محصولات سایپا پس از تائید نهایی توسط نهادهای نظارتی ساعت 10 صبح فردا -یکشنبه- در سایت رسمی این گروه خودروسازی منتشر خواهد شد.

 

 

فیلم قرعه کشی امروز سایپا

 

 

 

 

اسامی برندگان قرعه کشی پیش فروش سایپا

 

با پایان یافتن قرعه کشی امروز؛ بلافاصله نتایج از طریق همین سایت اطلاع رسانی می شود. به احتمال زیاد به برندگان پیامک ارسال می شود.

 

اسامی منتخبان پس از تائید نهایی توسط نهادهای نظارتی ساعت ۱۰ صبح فردا -یکشنبه- در سایت رسمی این گروه خودروسازی منتشر خواهد شد.

 

لیست اسامی برندگان قرعه کشی سایپا خودرو شاهین

 

لیست اسامی برندگان قرعه کشی سایپا خودرو کوئیک

 

لیست اسامی قرعه کشی سایپا خودرو ساینا

 

 

 

کدام خودروها در سبد پیش فروش این دوره هستند؟

 

 

در این طرح پیش فروش، خودرو شاهین ، کوییک s. و خودروی ساینا s. عرضه شده است.
 
 
 

محصولات سایپا در طرح پیش فروش خودرو

 

سه خودروی سایپا در این طرح عرضه می‌شود و ثبت نام برای خودرو‌های شاهین، کوییک- اس و ساینا- اس انجام خواهد شد.

 

 

 
 
 

قیمت پیش پرداخت خودروهای سایپا در طرح پیش فروش چقدر است؟

 

در این طرح پیش فروش، خودرو شاهین با پیش پرداخت ۸۰ میلیون تومان و موعد تحویل اسفند ماه ۹۹، کوییک s. با پیش پرداخت ۴۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و موعد تحویل بهمن و اسفند ۹۹ و خودروی ساینا s. با پیش‌پرداخت ۳۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و موعد تحویل دی، بهمن و اسفند ۹۹ عرضه شده بود.
 
 
 

 

قیمت قطعی محصولات این دوره سایپا

 

طبق آخرین اطلاعاتی که شرکت سایپا در اختیار ما قرار داده است کلیه خودروهایی که در طرح پیش فروش قرار دارند قیمتشان در زمان ارسال دعوتنامه مشخص می شود. یعنی قیمت این ماشین ها قیمت روز شرکت است و باید منتظر قیمت قطعی خودرو در همان بازه ی زمانی باشیم.

 

مهلت واریز پیش پرداخت سایپا

 

پس از اعلام نتایج قرعه‌کشی، منتخبان باید ظرف مدت ۴۸ ساعت نسبت به واریز وجه علی‌الحساب پیش‌پرداخت قیمت خودرو اقدام کنند و در صورت عدم تکمیل وجه در موعد مقرر، ثبت‌نام اولیه متقاضی منتخب‌شده ابطال خواهد شد.

 

 

شرایط ثبت نام در طرح سایپا

 

در این طرح نیز همه محدودیت‌های قبلی همچون محدودیت کد ملی، داشتن حداقل ۱۸ سال سن و برخورداری از گواهینامه رانندگی خودرو، عدم امکان صلح و ممنوعیت انتقال خودرو به‌صورت وکالتی و نداشتن سابقه ثبت‌نام و صدور فاکتور خودرو در ۴۸ ماه گذشته نزد سایپا و ایران‌خودرو برقرار است.

 

متقاضیانی که دارای پلاک انتظامی فعال یا فاقد گواهینامه رانندگی هستند در صورت اقدام به ثبت‌نام، ضمن لغو ثبت‌نام آنان، تا سه سال امکان ثبت نام در بخشنامه‌های فروش دو شرکت سایپا و ایران‌خودرو را نخواهند داشت.

 

شماره تلفن همراه، شماره کارت، شماره حساب بانکی و شماره شبا که وجوه خرید خودرو از آن به حساب شرکت خودروساز واریز می‌شود الزاماً باید متعلق به شخص متقاضی باشد.

 

کد پستی متقاضی ثبت‌نام کننده و کد نمایندگی انتخابی باید از یک استان بوده و در صورتی‌که مشتری حداکثر سه ماه پس از تاریخ تحویل خودرو برای سرویس اولیه به نمایندگی مجاز سایپا مراجعه نکند، کارت گارانتی خودرو غیرفعال خواهد شد.

 

 

 

چه کسانی نیاز به نام کاربری سایپا ندارند؟

 

متقاضیانی که در خردادماه سال جاری جهت شرکت در روش فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش یک ساله نسبت به ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام کرده‌اند و از منتخبان دو طرح مذکور نبوده‌اند، نیازی به دریافت مجدد کد کاربری و کلمه عبور ندارند و منتخبان دو طرح قبلی هم امکان مشارکت در این طرح را نخواهند داشت.

 
 

چهارمین فروش محصولات سایپا فردا آغاز می شود

 

مجید باقری قائم مقام گروه خودروسازی سایپا در حاشیه مراسم قرعه کشی پیش فروش سایپا اظهار کرد: با وجود شرایطی همچون شیوع کرونا و تحریم ها، نسبت به سال گذشته روند تحویل خودرو به مشتریان ۴۰ درصد افزایش یافته است.

 

وی‌ افزود: علاوه بر این طرح که امروز به پایان خواهد رسید و منتخبان مشخص خواهند شد، طرح جدید ثبت نام پیش فروش سایپا به شکل مشارکت  از فردا آغاز خواهد شد.

 

قائم مقام سایپا بیان کرد: در این طرح پیش فروش سه محصول جدید سایپا از جمله ساینا s کوییک s و شاهین امروز قرعه کشی آن انجام می‌گیرد.

 

 

 
این خبر بروزرسانی می شود...
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: