صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۱:۴۱ - ۳۰ تير ۱۳۹۹ - 2020 July 20
کد خبر: ۵۱۳۴۸

آدرس و معرفی سامانه هدف دانشگاه فرهنگیان/ نحوه ورود شماره دانشجویی و کد ملی

راهنمای ورود به سامانه هدف دانشگاه فرهنگیان در زیر آمده است. نخوه ورود با شماره دانشجویی و کدملی توسط تصاویر برایتان توضیح داده شده است.

به گزارش راهبرد معاصر؛ در راستای هوشمندسازی دانشگاه ها؛ دانشگاه فرهنگیان اقدام به راه اندازی سامانه هوشمند هدف نموده است. سامانه هدف به منظور یکپارچه سازی فعالیت های دانشگاه فرهنگیان به صورت متمرکز ایجاد شده است. این سامانه برای انجام فعالیت های الکترونیکی دانشگاه فرهنگیان زیر نظر مرکز فناوری اطلاعات این دانشگاه آغاز به کار کرده است.

 

تمام فرهنگیان و دانشجویان این دانشگاه از سراسر کشور می توانند از سامانه هدف دانشگاه فرهنگیان استفاده کنند. این سامانه به صورت منسجم از کلکشور قابل دسترسی است.

 

راهنمای تصویری ورود به سامانه هدف دانشگاه فرهنگیان

 

امکان استفاده از خدمات سامانه هدف برای تمامی دانشجویان دانشگاه های فرهنگیان سراسر کشور فراهم می باشد. از جمله خدمات این سامانه می توان به مواردی همچون رزرو اسکان فرهنگیان، نام نویسی در آزمون جامع اصلح، ثبت نام در فعالیت های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه از جمله طرح سراج، طرح ملی 555 و … اشاره نمود.

 

لطفا برای باز کردن این سامانه از مرورگر موبایل استفاده نکنید همچنین پیشنهاد می شود در کامپیوتر از مرورگر فایرفاکس استفاده شود.

 

 

 

ابتدا وارد سامانه هدف به نشانی hadaf.cfu.ac.ir شوید و از منوی موجود در بالای صفحه، روی گزینه “ورود به سامانه” کلیک نمایید.

 

 

 

 

نام کاربری و کلمه عبور خود را در بخش های مربوطه وارد کرده و پس از ثبت کد امنیتی موجود در صفحه پیش رو، کلید “ورود به سامانه” را بفشارید.

 

 

 

 

در این مرحله به حساب کاربری خود منتقل شده اید. در صورتی که روی گزینه “امکانات سامانه” کلیک نمایید، لیستی از خدمات سامانه نمایش داده می شود که با انتخاب هر یک از آن ها می توانید از امکانات مربوطه بهره مند شوید.

 

 

 

 

در صورت کلیک روی آیکون “پروفایل کاربر”، به حساب کاربری خود دسترسی پیدا می کنید که با استفاده از گزینه “ویرایش اطلاعات” می توانید نسبت به ویرایش برخی از مشخصات ثبت شده خود در سامانه هدف اقدام نمایید.

 

 

 

 

چنانچه از سوی سامانه پیامی برای شما ارسال گردد، می توانید متن پیام های خود را با مراجعه به قسمت “پیام سامانه” مشاهده کنید.

 

 

 

با توجه به این که مدت زمان زیادی از راه اندازی سامانه هدف نمی گذرد، انتظار داریم با گذشت زمان بر تعداد خدماتی که به واسطه آن در اختیار دانشجویان قرار می گیرد، افزوده شود. البته مرکز هوشمند سازی دانشگاه فرهنگیان نیز اعلام کرده است که سعی دارد با تکمیل و بازنگری مستمر در ساختار سامانه مذکور در جهت غنی سازی خدمات الکترونیکی آن گام بردارد.

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: