صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۱:۴۴ - ۳۰ تير ۱۳۹۹ - 2020 July 20
کد خبر: ۵۱۴۴۸

اشتری: زیرساختهای لازم برای نگهداری معتادان متجاهر به حد کافی نیست

رئیس پلیس کشور گفت: تأمین مراکز نگهداری معتادان متجاهر جزء وظایف دیگر سازمانها و نهادها است و متأسفانه در این زمینه زیرساختهای لازم به حد کافی نیست.

به گزارش راهبرد معاصر، اعضای مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی و استاندار استان کرمان، پیش از ظهر امروز  با سردار حسین اشتری؛ در ستاد نیروی انتظامی دیدار و گفت‌وگو کردند.

 

فرمانده نیروی انتظامی در این دیدار به ولایت‌مداری و انقلابی بودن مردم استان کرمان و همچنین اهمیت این استان اشاره و تصریح کرد: در مبحث کاهش تصادفات رانندگی، دو موضوع زیرساختها و فرهنگ‌سازی از اهمیت بسزایی برخوردار است.

 

اشتری با بیان اینکه استان کرمان به‌عنوان بهشت معادن مطرح است، بر لزوم استفاده از ظرفیت استان و نیز جلب مشارکت مردمی به‌ویژه خیرین امنیت‌ساز در راستای توسعه نظم و امنیت مخصوصاً افزایش کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها تأکید کرد.

 

وی درباره جمع‌آوری معتادان متجاهر یادآور شد: در مبحث شناسایی و جمع‌آوری معتادان متجاهر نیروی انتظامی آمادگی کامل دارد اما موضوع مهم بعد از جمع‌آوری این افراد، محل نگهداری و کمپهای ترک اعتیاد است که تأمین این مراکز جزء وظایف دیگر سازمانها و نهادها است و متأسفانه در این زمینه زیرساختهای لازم به حد کافی نیست.

 

رئیس پلیس کشور راجع به موضوع سامانه پهپادی در استان کرمان خاطرنشان کرد:  کنترل، رصد و پایش مناطق کویری استان کرمان در بحث مبارزه با مواد مخدر، امنیت تردد جاده‌ای به‌منظور کاهش سوانح رانندگی، تقویت و توسعه خدمت‌رسانی به مردم از جمله مزایای این سامانه است.

 

در این نشست، نمایندگان مجلس و مسئولان استان کرمان ضمن تشریح مسائل و نیازمندی‌های انتظامی استان خود، آمادگی خود را در راستای تقویت پلیس اعلام کردند.

 

منبع:تسنیم

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: