صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۴:۳۱ - ۳۱ تير ۱۳۹۹ - 2020 July 21
کد خبر: ۵۱۵۲۹

آخرین وضعیت و آمار کرونا در ایران امروز سه شنبه ۳۱ تیر ۹۹/ آمار فوتی‌های کرونا رکورد زد

آخرین وضعیت و آمار کرونا در ایران امروز سه شنبه ۳۱ تیر ۹۹ را از زبان سخنگوی وزارت بهداشت بخوانید.

به گزارش راهبرد معاصر؛ آخرین وضعیت و آمار کرونا در ایران امروز سه شنبه ۳۱ تیر توسط سخنگوی وزارت بهداشت اعلام شد. کرونا در ایران همچنان می تازد و در 24 ساعت گذشته 229 نفر از بیماران فوت کردند.

 

سیما لاری سخنگوی وزارت بهداشت درباره آخرین وضعیت آمار مبتلایان به کرونا در کشور توضیح داد: از دیروز تا امروز ۳۱ تیر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۶۲۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند که یک هزار و ۹۷۷ نفر از آنها بستری شدند.

 

وی ادامه داد: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۲۷۸ هزار و ۸۲۷ نفر رسید.

 

فوت 229 نفر تنها در 24 ساعت گذشته

 

به گفته لاری، متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۲۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴ هزار و ۶۳۴ نفر رسید.

 

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: خوشبختانه تا کنون ۲۴۲ هزار و ۳۵۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده‌اند. ۳۵۸۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

 

انجام بیش از دو میلیون و ۲۰۱ هزار آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور

 

وی افزود: تا کنون دو میلیون و ۲۰۱ هزار و ۹۵۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. استانهای مازندران، فارس، آذربایجان های شرقی و غربی، خراسان رضوی، البرز، خوزستان، لرستان، گلستان، کرمان، زنجان و ایلام در وضعیت قرمز قرار دارند.

 

وضعیت قرمز و هشدار در برخی استان ها

 

لاری گفت: همچنین استان‌های تهران، اصفهان، بوشهر، هرمزگان، قزوین، مرکزی، خراسان شمالی، همدان، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، اردبیل و کهگیلویه و بویر احمد هم در وضعیت هشدار قرار دارند.

نظر شما