صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۰۹:۳۳ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۹ - 2020 July 24
کد خبر: ۵۱۹۱۱

مهمان امشب برنامه دورهمی جمعه ۳ مرداد ماه ۹۹+ عکس

مهمان برنامه دورهمی مهران مدیری جمعه ۳ مرداد ۹۹ مشخص شد.

به گزارش راهبرد معاصر،مهران مدیری دورهمی را ساخت تا اعضای خانواده‌ها در کنار هم ساعاتی را به خوشی سپری کنند. برنامه پرببینده و جذاب دورهمی با اجرا و کارگردانی مهران مدیری که از ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ در شبکه نسیم شروع به پخش کرد؛ ویژه برنامه دورهمی که آخر هفته‌ها پخش می‌شود از شبکه نسیم توانسه لحظات خوشی را برای مردم ایجاد کند. در ادامه این خبر با ساعت پخش دورهمی و مهمان امشب دورهمی جمعه ۳ مرداد ۹۹ آشنا خواهید شد.
 
 
 
ویژه برنامه دورهمی در ایام نوروز ۹۹ هر شب ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه نسیم پخش میشد، حال در ایام ماه رمضان ۹۹ همانند قبل به روال سابق برگشته و آخر هفته‌ها چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه شب‌ها روی آنتن شبکه نسیم پخش می‌شود.
 
 
 
دورهمی نام یک مجموعه تلویزیونی با اجرا و کارگردانی مهران مدیری است که از ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ در شبکه نسیم شروع به پخش کرد. ابتدا مهراب قاسم خانی کارگردانی این برنامه تلویزیونی را بر عهده داشت بعداً به دلیل برخی مشکلات از جمله ممنوع‌التصویر بودن مهراب از قسمت سیزدهم به بعد مهران مدیری کارگردانی را بر عهده گرفت.
 
 
 
این مجموعه، اواسط پاییز سال ۹۴ و با آغاز مقدمات ساخت دکور وارد مرحله پیش تولید شد. هدف سازندگان، ارائه یک مجموعه تلویزیونی با ساختاری کاملاً متفاوت نسبت به سایر آثار نمایشی پیشین تلویزیون بوده‌است. از آنجا که بین قسمت‌های فصل سوم این سریال وقفه‌ای بوجود آمد و گروهی از بازیگران از آن جدا شدند در پخش جدید که آذر ۹۶ صورت گرفت آن را به عنوان فصل چهارم معرفی میکنند لذا سری پنجم این مجموعه با عنوان فصل چهارم نیز شناخته میشود.
 
 
 
گفتنی است مهران مدیری در هر قسمت از دورهمی میزبان یک بازیگر، خواننده و یا چهره مشهور می‌شود که با پرسیدن سوالات شخصی و چالشی از مهمان برنامه را خیلی جذاب‌تر و دیدنی‌تر کرده است.
 

 

نکته: اما به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر 99 دورهمی اعلام کرد که به مدت 10 روز هر شب ساعت 21 از شبکه نسیم پخش خواهد شد

 

متن این اطلاعیه را می توانید در ادامه بخوانید:
 
به گزارش روابط عمومى برنامه “دورهمى” ازچهارشنبه (٩٩/٢/٣١) تا جمعه (٩٩/٣/٩) به مدت ده شب برنامه دورهمى شامل ويژه برنامه ايام عيد فطر از شبكه نسيم پخش خواهد شد.
 
 
 
ساعت پخش اين برنامه، چهارشنبه تا جمعه طبق روال گذشته ساعت ٢٣ و شنبه تا سه شنبه (۳ تا ۶ خرداد) ساعت ۲۱ تعیین شده است.

 

انديشه فولادوند، على زندوكيلى و مسعود فراستی، ژاله صامتی و علی عبدالمالکی، رضايزدانى و على اوجى، علیرضا نيكبخت واحدى، فلورا سام، على لهراسبی، فريبا نادرى و مهدی یغمایی، محمدرضا شريفى نيا و محمد زارع مهمانان این ده شب خواهند بود.

 

ناگفته نماند که هنوز مشخص نیست که کدام یک از مهمانان بالا امشب در دورهمی خواهند بود.

 

 

 

مهمان امشب برنامه دورهمی جمعه ۳ مرداد ماه ۹۹

 
برنامه امشب «دورهمى» با حضور رضا يزدانى خواننده و على اوجى بازیگر سینما و تلویزیون ساعت۲۱ از شبکه نسیم پخش می‌شود.
 
 

زمان پخش و تکرار دورهمی

 
در انتها لازم به بیان است برنامه دورهمی روز‌های چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ساعت ۲۳ از شبکه نسیم صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران پخش خواهد شد. تکرار دورهمی در ساعت‌های ۶ صبح، ۱۱ صبح و ۱۷ بعدازظهر روز بعد باز پخش خواهد شد.
 
 
 
 
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: