صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۰۹:۵۴ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - 2020 July 25
کد خبر: ۵۲۰۳۰

طرح جدید عرضه محصولات سایپا در سال ۹۹/ پیش فروش با سود مشارکت در سرمایه

طرح جدید عرضه محصولات سایپا در سال ۹۹ اجرایی می شود. در این طرح پیش فروش با سود مشارکت در سرمایه صورت می پذیرد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ طرح جدید عرضه محصولات سایپا در سال ۹۹ اجرایی می شود و با پایان یافتن قرعه کشی امروز طرح پیش فروش یک ساله سایپا که ثبت نام آن در هفته گذشته صورت گرفته است متقاضیانی که از برندگان طرح های قبلی نبوده اند می توانند نسبت به ثبت نام طرح جدید پیش فروش یک ساله سایپا که همراه با سود مشارکت در سرمایه است ثبت نام کنند. 

 

ثبت نام در طرح جدید مشارکت در تولید سایپا از طریق پورتال اینترنتی این شرکت صورت می گیرد و متقاضیان می توانند نتایج قرعه کشی سایپا را از همین سایت دنبال کنند.

 

تفاوت طرح جدید سایپا با پیش فروش های قبلی

 

این طرح نیز مانند عرضه قبلی، به شکل مشارکت در تولید با موعد تحویل در سال آینده خواهد بود و به مبلغ پیش پرداختی مشتریان، سود مشارکت تعلق خواهد گرفت.

 

خودروهای عرضه شده در طرح پیش فروش سایپا

 

 پس از عرضه شاهین، کوییک. اس و ساینا. اس در طرح‌های پیشین، خودرو‌های کوییک معمولی و کوییک. آر (دو رنگ) و دو مدل از وانت سایپا ۱۵۱ در این طرح فروش عرضه خواهند شد.

 

 

زمان ثبت نام طرح جدید سایپا 


قرعه کشی طرح مشارکت در تولید جاری سایپا، صبح روز امروز با حضور نمایندگانی از نهاد‌های ذی ربط و رسانه‌های همگانی برگزار می‌شود و یک روز پس از آن نیز، طرح جدید را آغاز خواهیم کرد.

 

تلاش خودروسازها برای تنوع بخشی و تداوم طرح های فروش



خودروسازان در کنار مردم هستند و به پشتوانه افزایش و استمرار تولید، عرضه‌های مستمر را در دستور کار قرار داده اند تا به سمت کاهش و حذف نقش واسطه‌ها در بازار حرکت کنیم.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: