صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۹:۲۴ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - 2020 July 25
کد خبر: ۵۲۱۲۲

بخش های سانسور شده دورهمی بهزاد فراهانی

بخش های سانسور شده دورهمی بهزاد فراهانی  در برنامه دورهمی مهران مدیری سوالات بسیاری را بین مردم ایجاد کرده است.

به گزارش راهبرد معاصر بخش های سانسور شده دورهمی بهزاد فراهانی باعث شده است تا مردم سوالاتی در باره نحوه پخش و ضبط برنامه دورهمی با حضور بهزاد فراهانی مطرح کنند.  در برنامه شب گذشته دورهمی بهزاد فراهانی درباره خانواده هنری خود صحبت کرد و گفت: پدرم تعزیه خوان خوبی بود؛ پدر همسرم هم بزرگترین عکاس دهه ۲۰ بود. در خانه ما همیشه هنرمندان رفت و آمد داشتند و این موضوع بر ادامه مسیر هنری فرزندانم تاثیرگذار بود. البته من تمام نیروی خودم را گذاشتم که شقایق این مسیر را نرود، اما بدون اینکه به من بگوید خودش این راه را رفت. دوست داشتم آذرخش (پسرم) در حوزه موسیقی راهش را ادامه بدهد، اما اکنون در حوزه تجسمی فعالیت می‌کند.

اما با پایان دورهمی کاربران در شبکه مجازی به این برنامه واکنش نشان دادند که چرا بهزاد فراهانی درباره دختر دوم خود گلشیفته فراهانی حرف نزدبه همین دلیل گمانه زنی هایی مطرح شد. برخی معتقدند ممکن است به بهزاد فراهانی گفته شده است درباره دخترش صحبت کند و یا این که او درباره گلشیففته صحبت کرده ولی این بخش به احتمال قوی حذف شده است.

 

 

 

 

 

بهزاد فراهانی کیست؟

 

بهزاد فراهانی متولد اول بهمن ماه ۱۳۲۳ در اراک است. دوره‌هایی از تئاتر را در فرانسه گذراند و در کارگردانی، بازیگری و نویسندگی فارغ التحصیل شد. او فرزند دوم غلامرضا، همسر فهیمه رحیمی نیا و پدر شقایق فراهانی و گل‌شیفته فراهانی است که هر دو بازیگر سینمای ایران هستند.

 

 

او فعالیت هنری خود را با بازی در تئاتر آغاز کرد. سپس به سینما روی آورد و با بازی و نگارش فیلمنامه فیلم «تجاوز» به کارگردانی حمید مصداق، به جمع اهالی هنر هفتم پیوست.

 

فراهانی سه دهه است که حضوری مستمر در سینما، تلویزیون و تئاتر دارد. از میان آثار تلویزیونی وی هم باید به سریال امام علی(ع) اشاره کرد که بازی فراهانی در آن به یادماندنی بود.

 

 

تحصیلات: کارشناسی نمایش از دانشکده هنرهای دراماتیک، کارشناسی ارشد نمایش از تئاتر ملی فرانسه(استراسبورگ)، ۱۹۷۷، ۱۹۷۸

 

جزییاتی از زندگی بهزاد فراهانی

چهارصد دستگاه و فوتبال

در تهران در محله چهارصد دستگاه زندگی می کردیم که در آنجا حسن آقا حبیبی مرد بزرگ فوتبال ؛ کاپیتان و همه کاره تیم ملی بود

 

ما از چنین موهبت بزرگی برخوردار بودیم که بتوانیم فوتبال را زیر نظر ایشان و برادرانش شروع کنیم

بعد از آن از طریق مدرسه ابوریحان به مسابقات آموزشگاهی می رفتم تا اینکه مدتی هم در تیم ابوریحان در پست هافبک بازی می کردم.

 

ازدواج در ۲۳ سالگی

 

بهزاد فراهانی در سال ۱۳۴۶ وقتی ۲۳ ساله بود با فهیمه رحیم نیا که ۲۰ سال داشت ازدواج کرد که ثمره این زندگی دو دختر و یک پسر می‌باشد.

فرزندانشان شقایق متولد ۱۳۵۱، آذرخش متولد ۱۳۶۰ و گلیشفته متولد ۱۳۶۲ می‌باشد که حالا هر دو دختر بازیگر و پسرشان در کار موسیقی و نقاشی است

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: