صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۰۸:۵۵ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - 2019 February 21
کد خبر: ۵۲۱۶

افزایش 8.5 درصد طلا و سکه ظرف یک هفته!

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر گفت: از ابتدای هفته تا به امروز قیمت طلا و سکه ۸.۵ درصد افزایش داشته است.

به گزارش راهبرد معاصر ، محمد کشتی آرای رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر ، درباره آخرین وضع بازار طلا و سکه گفت: از ابتدای هفته تا به امروز قیمت طلا و سکه ۸.۵ درصد افزایش قیمت داشته است که علت این امر را می‌توان به نرخ ارز و انس جهانی نسبت داد.

 

وی با اشاره به اینکه حباب سکه امروز نسبت به روز گذشته تغییری نکرده است تصریح کرد: انس طلای جهانی امروز با افزایش قیمت مواجه بوده است.

 

کشتی آرای با بیان اینکه افزایش ۱۷ دلاری قیمت هر انس طلا در بازار‌های بین المللی اظهار کرد: کاهش ارزش دلار در بازار‌های مالی جهان سبب افزایش قیمت هر انس طلا در بازار‌های بین المللی و معامله آن به قیمت هزار و سیصد و ۴۴ دلار شده است.

 

امروز در بازار آزاد تهران، سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به قیمت ۴ میلیون و ۶۵۵ هزار تومان رسید، همچنین سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت ۴ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان معامله شد.

 

قیمت سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۶۳۰ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۸۳۰ هزار تومان فروخته شد.

 

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار آزاد به ۴۲۱ هزار و ۳۰۱ تومان رسید. هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با قیمت ۱۳۲۷ دلار و ۹۷ سنت معامله شد.قیمت سکه در 2 بهمن 1397 افزایش یافت.

نظر شما