صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۴:۱۸ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - 2020 July 26
کد خبر: ۵۲۲۱۳

طرح پیش فروش محصولات سایپا مرداد ۹۹/ پیش فروش با سود مشارکت در سرمایه

ثبت نام طرح جدید عرضه محصولات سایپا در مرداد ۹۹ آغاز شد. در این طرح پیش فروش با سود مشارکت در سرمایه صورت می پذیرد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ طرح جدید پیش‌فروش محصولات سایپا در مرداد ۹۹ کلید خورد و با پایان یافتن قرعه کشی امروز طرح پیش فروش یک ساله سایپا که ثبت نام آن در هفته گذشته صورت گرفته است متقاضیانی که از برندگان طرح های قبلی نبوده اند می توانند نسبت به ثبت نام طرح جدید پیش فروش یک ساله سایپا که همراه با سود مشارکت در سرمایه است ثبت نام کنند. 

 

دور جدید پیش‌فروش محصولات سایپا امروز (یکشنبه) آغاز شد. طبق گفته خودروسازی سایپا این ثبت نام تا سه روز یعنی تا روز سه‌شنبه (۷ مرداد ماه) ادامه دارد.

 

ثبت نام در طرح جدید مشارکت در تولید سایپا از طریق پورتال اینترنتی این شرکت صورت می گیرد و متقاضیان می توانند نتایج قرعه کشی سایپا را از همین سایت دنبال کنند.

 

متقاضیان می‌توانند به‌صورت شبانه‌روزی با ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات سایپا به نشانی https://saipa.iranecar.com پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور، نسبت به ثبت‌نام و انتخاب نوع خودرو اقدام کنند.

 

در این طرح ۴ محصول پیش فروش می‌شوند که ۲ محصول از خانواده کوئیک و ۲ محصول از خانواده وانت ۱۵۱ است که این خودرو‌ها شهریور و مهر ۱۴۰۰ به مشتریان تحویل داده می‌شوند.

 

تفاوت طرح جدید سایپا با پیش فروش های قبلی

 

این طرح نیز مانند عرضه قبلی، به شکل مشارکت در تولید با موعد تحویل در سال آینده خواهد بود و به مبلغ پیش پرداختی مشتریان، سود مشارکت تعلق خواهد گرفت.

 

خودروهای عرضه شده در طرح پیش فروش سایپا

 

 پس از عرضه شاهین، کوییک. اس و ساینا. اس در طرح‌های پیشین، خودرو‌های کوییک معمولی و کوییک. آر (دو رنگ) و دو مدل از وانت سایپا ۱۵۱ در این طرح فروش عرضه خواهند شد.

 

 

زمان ثبت نام طرح جدید سایپا 

 

پیش فروش طرح مشارکت در تولید ۴ محصول سایپا از دقایقی پیش آغاز شد.

 

تلاش خودروسازها برای تنوع بخشی و تداوم طرح های فروش



خودروسازان در کنار مردم هستند و به پشتوانه افزایش و استمرار تولید، عرضه‌های مستمر را در دستور کار قرار داده اند تا به سمت کاهش و حذف نقش واسطه‌ها در بازار حرکت کنیم.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: