صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۸:۳۲
  • چهارشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۱
  • Wednesday 03 August 2022
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۶ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - 2020 July 27
کد خبر: ۵۲۳۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

جزئیات اعطای تسهیلات کم‌بهره «مرابحه» و «مسکن» به فرهنگیان

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: تسهیلات کم‌بهره جدیدی را در سر فصل مرابحه و مسکن برای فرهنگیان سراسر کشور، ابلاغ کردیم.
به گزارش راهبرد معاصر، گودرز کریمی‌فر مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش  درباره تسهیلات پیش‌بینی شده برای فرهنگیان، اظهار کرد: تسهیلات کم‌بهره جدیدی را در سر فصل مرابحه و مسکن برای فرهنگیان سراسر کشور ابلاغ کردیم.
 
 
وی ادامه داد: اینگونه تسهیلات در سرفصل مرابحه تا سقف 60 میلیون تومان به ازای تمام فرهنگیان واجد شرایط با کارمزد 12 درصد و بازپرداخت 60 ماهه قابل پرداخت است و هم اکنون پرداخت این وام‌ها در سراسر کشور در حال اجراست.
 
 
کریمی‌فر اضافه کرد: پرداخت تسهیلات ساخت مسکن به زوجین فرهنگی در کلانشهر تهران 160 میلیون تومان و همین وام احداث در مراکز استان‌ها و شهرهای بالای 200 هزار نفر جمعیت 120 میلیون تومان و در سایر شهرها برای زوجین فرهنگی، 100 میلیون تومان اعلام شده است.
 
 
وی افزود: پرداخت تسهیلات ساخت مسکن به سایر فرهنگیان در کلانشهر تهران 100 میلیون تومان، در مراکز استان‌ها و شهرهای بالای 200 هزار نفر جمعیت 80 میلیون تومان و در سایر شهرها 60 میلیون تومان با کارمزد 12 درصد پرداخت می‌شود.
 
 
مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: اعطای تسهیلات جهت خرید مسکن در شهر تهران برای فرهنگیان 60 میلیون تومان، در مراکز استان‌ها 50 میلیون تومان و نیز در سایر شهرها 40 میلیون تومان در سراسر کشور در حال پرداخت است./ فارس
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سعیده
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
سلام درحال حاضر اداره ناحیه2اهواز بخشنامه اعطای تسهیلات رو که اعلام کرد 18درصد برای فرهنگیان بود نه 12درصد