صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۸:۱۰
  • يکشنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۱
  • Sunday 18 September 2022
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۶ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - 2020 July 29
کد خبر: ۵۲۶۳۲

ماجرای مجری تلویزیون و پرسپولیس چه بود؟

در روز‌های اخیر، شوخی یک مجری در شبکه یک تلویزیون، حاشیه‌های زیادی را در فضای فوتبال ایران به وجود آورده است.
به گزارش راهبرد معاصر؛ موفقیت‌های پرسپولیس در چند سال اخیر و البته همزمان شدن آن با ناکامی‌های استقلال، باعث شده که بسیاری از هواداران تیم آبی پایتخت اتهاماتی به رقیب دیرینه خود بزنند. عده‌ای از این هواداران، پرسپولیسی بودن وزیر ورزش را عامل موفقیت‌های پرسپولیس عنوان می‌کنند. «وزیر پرسپولیسی» و «تیم حکومتی» ۲ عبارتی است که بار‌ها و بار‌ها از سوی این هواداران استفاده شده است.
 
 
در روز‌های اخیر که پرسپولیس به چهارمین قهرمانی متوالی خود در لیگ برتر فوتبال ایران دست یافت، عده‌ای از این هواداران رقیب، با شوخی یا کنایه یک بار دیگر موفقیت‌های این تیم را به حمایت‌های خارج از زمین فوتبال ربط دادند. عبدالرضا امیراحمدی مجری برنامه «صبح بخیر» شبکه اول سیما که به نظر می‌رسید یکی از کسانی است که به این دیدگاه باور دارد، در برنامه زنده تلویزیونی با بیان کردن یک لطیفه، قهرمانی پرسپولیس را به هدیه پدر به فرزند تشبیه کرد.
 
 
شوخی این مجری تلویزیونی واکنش باشگاه و هواداران پرسپولیس را به دنبال داشت. سیدجلال حسینی کاپیتان سرخپوشان که قرار بود در یک برنامه تلویزیونی حاضر شود، این دعوت را نپذیرفت و باشگاه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد تا وقتی این مجری عذرخواهی نکند، با صدا و سیما به هیچ وجه همکاری نخواهد کرد. حتی باشگاه با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ، خواستار منع ورود دوربین‌های پخش زنده تلویزیونی به ورزشگاه آزادی هنگام مسابقات خانگی سرخپوشان شد.
 
 
حتی علیرضا اشرف مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که در صورت عذرخواهی نکردن امیراحمدی، باشگاه از او شکایت خواهد کرد. با واکنش پرسپولیس، امیراحمدی با انتشار یک ویدئو در شبکه‌های اجتماعی به نوعی از پرسپولیسی‌ها عذرخواهی کرد، اما باشگاه می‌خواست که عذرخواهی در همان برنامه «صبح بخیر» انجام شود. اما این مجری تلویزیونی به جای عذرخواهی، کنایه‌های بیشتر به کار برد و در پایان سخنانش با گفتن جمله «خدا همه رفتگان را بیامرزد به خصوص مرحوم گالیله را» نشان داد که قصدی برای عذرخواهی ندارد.
 
 
باشگاه پرسپولیس هم این بار اعلام کرد که از امیراحمدی شکایت می‌کند. پس از این اتفاقات بود که این موضوع در برخی رسانه‌ها مطرح شد که این مجری تلویزیونی اخراج شده است. البته تهیه‌کننده برنامه، اخراج او را تکذیب کرده و گفته است که امیراحمدی روز‌های شنبه و سه‌شنبه در برنامه حاضر می‌شود و باید تا شنبه صبر کنیم تا یک بار دیگر او را در «صبح بخیر» ببینیم.
 
 
همچنین دقایقی قبل باشگاه پرسپولیس مجددا تاکید کرد "با تصمیم مسئولان باشگاه، همچنان ارتباط کلیه مسئولان، مربیان و بازیکنان پرسپولیس با تلویزیون قطع خواهد بود تا تکلیف مجری حاشیه‌ساز و اظهارات دور از واقعیتش مشخص شود"
منبع: ایرنا
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: